اخبار روز

فوتبال انگلیس در شوک؛ مرگ کمبل و مرگ ناگهانی دروازه بان 26 ساله

فوت شده یکی ستاره های سابق آرسنال و مرگ ناگهانی یک بازیکن جوان در لیگ فوتبال انگلیس جزیره را شوکه کرد.

به گزارش تسنیم و به نقل از سان; کوین کمپبل ستاره سابق آرسنال و اورتون پس از یک مبارزه کوتاه با بیماری در سن 54 سالگی درگذشت. کمپبل روز یکشنبه هفته گذشته پس از تشدید علائم بیماری مزمنش در بیمارستان بستری شد و کمتر از یک هفته بعد تسلیم مبارزه با این بیماری شد.

بین سالهای 1988 و 1995 او 213 بازی برای آرسنال انجام داد و 59 گل به ثمر رساند. او سپس به اورتون رفت و شش سال در گودیسون پارک بازی کرد، جایی که به طور موقت هم تیمی وین رونی بود. پس از پایان کار خود، به عنوان کارشناس و مفسر فوتبال مشغول به کار شد.

در کنار کمپبل، امروز خبر مرگ بریتانیایی ها یکی دیگر بزرگان فوتبال این کشور در مورد آن شنیده اند. ماتیا سارکیک، دروازه بان مونته نگرویی تیم فوتبال میلوال در دسته اول فوتبال انگلیس که برای شرکت در اردوی تیم ملی کشورش به مونته نگرو بازگشته بود، در آپارتمان خود در شهر بودوا درگذشت. به گفته دوستان سارکیچ 26 ساله، آنها شب گذشته (جمعه) به همراه دروازه بان میلوال به رستوران رفتند و سپس به خانه بازگشتند. سرکیچ ظاهراً در ساعات اولیه صبح احساس ناراحتی کرده و به دوستانش اطلاع داده است. با اورژانس هم تماس می گیرند، اما سارکیک قبل از رسیدن آمبولانس می میرد.

در بازی اخیر تیم ملی مونته نگرو مقابل بلژیک، سارکیچ علیرغم دریافت دو گل بهترین بازیکن زمین لقب گرفت زیرا با انجام 9 واکنش موثر مانع از بدتر شدن شکست تیم ملی کشورش شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا