اخبار روز

فهرست ۴۰۰ نفره انتخابات در تمام استان‌ها آماده شده است!/ جزئیات خبر

تیم موتلفه ایران اعلام کرد، تمام استان‌های ایران با یک لیست ۴۰۰ نفره وارد مرحله پیش ثبت‌نام شدند.

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، در ارتباط با فعالیت‌های انتخاباتی حزب موتلفه در سال جاری، اظهار داشت: در حال حاضر، ما هم در شورای ائتلاف و هم در شورای وحدت حضور داریم. می‌توانم بگویم که ما با تمامی فرزندان انقلاب همراه هستیم و هر دو این گروه‌ها از جمله فرزندان انقلاب محسوب می‌شوند.

به گزارش فارس، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با اجرای قانون جدید انتخابات مجلس اظهار داشت: در حال حاضر، شورای نگهبان به اندازه کافی زمان برای احراز صلاحیت‌ها دارد تا افرادی که شرایط نمایندگی ملت بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی ولایی را دارند، در خدمت آراء مردم قرار گیرند.

وی افزود: ایجاد فرصت و زمان توسط مجلس برای بررسی صلاحیت‌ها اقدام بسیار مثبتی بود. با این فرصت زمانی، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی نیز فرصت مناسبی برای معرفی و همراهی با یکدیگر در یک رقابت سالم و سازنده دارند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وحدت به نام وحدت قوا هنوز محقق نشده است، اما در فاصله کوتاهی از انتخابات، وحدت فهرستی صورت می گیرد و ما به همه نیروهای انقلاب کمک می کنیم تا به یک لیست واحد برسند.

بادامچیان ادامه داد: موتلفه هم اکنون در حال تهیه لیست انتخاباتی خود در سراسر کشور است. ما با یک لیست 400 نفره در شبکه احزاب خود در سراسر کشور و در تمام استان های خود وارد مرحله پیش ثبت نام انتخابات شده ایم.

وی بیان کرد: این 400 نفر به سه بخش تقسیم می‌شوند. تقریباً 200 نفر از اعضای سازمان‌های حزب موتلفه تشکیل می‌شوند، گروه دیگری از افراد نمونه که در مناطق مختلف موقعیت سیاسی و اجتماعی مناسبی دارند و مورد تأیید ما هستند، و گروه سوم شامل افرادی است که پیش ثبت‌نام خود را به عنوان یک بخش از نمایندگان فعلی و نمایندگان سابق انجام داده‌اند.

وی در پایان، با اشاره به اهمیت وحدت نیروهای انقلاب، اظهار داشت: در زمان نزدیک به انتخابات، تلاش می‌کنیم با سایر گروه‌های سیاسی هماهنگ شویم و به یک فهرست مشترک برسیم. در هر صورت، این وظیفه الهی است که افراد بهتر و مصلحت‌مدارتر خود را به فایده‌ای بیشتری از خودشان بخش کنند و به یکدیگر کمک کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا