به گفته مانی بان، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس اخیراً برنامه خود را برای فهرست کردن این توکن اعلام کرده است. همستر Combat (HMSTR) به عنوان پنجاه و هشتمین پروژه این صرافی در پلتفرم سرمایه گذاری Launch Pool اعلام شده است. بر اساس اعلام این صرافی، معاملات این توکن از 5 شهریور در لانچ پول آغاز می شود. LaunchPool پلتفرمی برای راه اندازی و جمع آوری پروژه های ارزهای دیجیتال است و به کاربران اجازه می دهد تا با خیال راحت و با ریسک پایین درآمد کسب کنند.

طبق قوانین LaunchPool، کاربران می‌توانند با قفل کردن توکن‌های BNB یا FDUSD خود، توکن‌سازی کنند. همستر در عرض هفت روز Combat را از طریق Airdap دریافت کنید. کشت این ایردراپ از 19 سپتامبر آغاز خواهد شد.

طبق اعلام بایننس، برچسب “seed” توکن همستر مبارزه بر روی این پلت فرم خواهد بود، که نشان می دهد همستر مبارزه یکی از پروژه های فرار است. برای تبادل توکن با چنین برچسبی، کاربران باید هر 90 روز یک بار امتحان بدهند. علاوه بر این، بایننس هشدار داده است که هرگونه ادعای فروش این توکن قبل از زمان اعلام شده رسمی، تبلیغات نادرست است.

فهرست اخبار همستر دعوا در پلتفرم صرافی بایننس انتقادات زیادی را به خصوص در شبکه اجتماعی X ایجاد کرده است. دلیل این انتقاد تاخیرهای مکرر تیم است. همستر دعوا بر سر Airdap و همچنین اختلافات داخلی بین اعضای تیم بوده است. برخی کارشناسان بر این باورند که با وجود انتظارات زیاد از این پروژه و حجم بالای اعضای فعال، احتمال شکست آن وجود دارد.

با این حال، تصمیم بایننس برای فهرست کردن این توکن ممکن است یک حرکت استراتژیک برای جذب 200 میلیون کاربر فعال این بازی کلیکی باشد. تعداد زیادی از این کاربران افرادی هستند که به تازگی با اکوسیستم ارزهای دیجیتال آشنا می شوند و بایننس قصد دارد با این حرکت این افراد را به سمت صرافی خود جذب کند. بایننس همچنین قصد دارد تمرکز خود را فراتر از توکن‌های مستقل گسترش دهد و توکن‌های ارزهای دیجیتال را از اکوسیستم تلگرام به پلتفرم خود اضافه کند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما