اخبار روز سینما

فلور نثاری در آلمان همه را شگفت زده کرد

فلور نظری بازیگر 54 ساله سینما و تلویزیون است. بسیاری از علاقه مندان به فیلم و سریال چهره فلور نظری را با بازی در سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران به یاد دارند. فلور نظری در خانه نقش خواهر مریم امیرجلالی و مادر بهنوش بختیاری را بازی می کرد. فلور نظری او در سال های اخیر زیاد کار نکرده است اما همیشه حواشی پیرامون او وجود داشته است.

فلور نظری که در چند سال گذشته مدام بین ایران و آلمان رفت و آمد داشته است، به تازگی ویدئویی را در آلمان منتشر کرده است که تعجب کاربران فضای مجازی را برانگیخته است.

فلور نظری در این ویدیو می گوید که هوا در آلمان دارد سردتر می شود و یخچالش خالی است و برای خرید لوازم ضروری یخچال بیرون رفته است، اما چیزی که همه را شگفت زده کرد تغییر باورنکردنی در چهره فلور نظری است.

فلور نظری در این ویدئو آنقدر با چهره ای که در ذهن مخاطب به جا گذاشته متفاوت است که به راحتی نمی توانند او را شناسایی کنند.

چرا فلور این عقیده را که مجرد است پنهان می کند؟

فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون می گوید به خاطر شغلش مجردی خود را پنهان می کرد و به همه می گفت که متاهل است.

فلور نظری که هم اکنون در آلمان زندگی می کند در لایو اینستاگرام به سوالات حاضران پاسخ داد.

نظری در بخشی از این لایو به سوالات حاضران پاسخ داد و گفت از زمانی که وارد حرفه بازیگری شده، خود را متاهل نشان می دهد تا راحت تر باشد و احساس کند به خاطر توانایی هایش دعوت شده است و نه بیشتر. او می گفت تا زمانی که 15 یا 16 سال داشت هیچکس نمی دانست که او طلاق گرفته و مجرد است.

نظری در بخشی دیگر از این زنده به سبک زندگی سالم و طبیعی خود پرداخت. او گفت که هیچ نوع نوشیدنی نمی‌نوشد، حتی نوشابه نمی‌نوشد، پیاده‌روی طولانی می‌کند و از استعمال دخانیات و فعالیت‌های ممنوعه پرهیز می‌کند.

به گزارش روزیاتو، نظری درباره حضورش در آلمان نیز گفت که شرایط زندگی در آلمان را به سختی و با کار زیاد فراهم کرده است. او گفت که بودن در آلمان افتخاری نیست و با وجود همه زیبایی هایش، در نهایت خانه او نیست. نظری تنها مزیت زندگی در آلمان را از نظر روانی ذکر کرد و از دخالت و اظهارنظرهای مداوم مردم در مورد زندگی دیگران در ایران گلایه کرد.

فلور نظری: بازیگران مطلق چیزهای بیشتری برای ارائه دارند

فلور نظری بازیگر کشورمان درباره پیشنهاد بازیگری به هنرمندان زن گفت که بعد از ازدواج کمتر می شود و از طرفی بعد از جدایی و طلاق بسیار زیاد می شود و در نتیجه استعدادها منفجر می شود.

وی در ادامه بیان کرد: 80 درصد از بازیگرانی که فعالیت زیادی دارند، عمل جراحی صورت انجام داده اند، اما همیشه می گویند که من عمل بینی انجام داده ام. من نمی دانم چرا هیچ کس در مورد اینها صحبت نمی کند، آنها در واقع یک باند هستند.

به گزارش روزنو، نظری در پایان گفت: بازیگری تکنیکی است که آموخته و تمرین می شود. بازیگران هالیوود نیز عمل بینی انجام داده اند و در واقع فردی با بینی خود که در فیلم بازی نمی کند با تخصص خود عمل می کند.

فلور نظری متولد 1 بهمن 1347 در لاهیجان. او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است که علاوه بر فارغ التحصیلی در رشته مدیریت و بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزشی بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است.

نظری بیشتر با بازی در سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران شناخته می شود.

فلور نظری

دلیل محبوبیت سرویس خانه به درب از دیدگاه تئوری است.

بازیگر سریال خانه به دوش می گوید: آقای عطاران سریال های متعددی ساخته که همه پربیننده هستند، چون جامعه شناس و مردم شناس است و فرهنگ جامعه را می شناسد، دنبال چیزهای عجیب و غریب برای رنگ آمیزی سریال هایش نیست، می کند. کار او با اتفاقات ساده و جزئی زیباست و این را نشان از هوش و ذکاوت او می داند، «خانه به دوش» نیز در بین مردم بسیار محبوب است.

این بازیگر می گوید: به غیر از کارگردانی آقای عطاران، انتخاب بازیگران درست بود و تمام انرژی خود را روی هر چیزی که می دانستند گذاشتند، خیلی خوب درخشیدند و از همه درست استفاده شد، شخصیت ها سر جای خودشان بودند و داستان درست بود. . .

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا