اخبار روز سینما

زیبایی خیره کننده فقیهه سلطانی در آستانه 50 سالگی! / نگاهی به بیوگرافی و ازدواج فقیهه سلطانی! + عکس

فقیهه سلطانی متولد سال 1353 در همدان است و کار خود را از سال 1370 در 17 سالگی آغاز کرده است و زیر نظر گلاب آدینه آموزش دیده است. او در سن 41 سالگی با یک بازیکن فوتبال با اختلاف سنی 4 سال ازدواج کرد.

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون است که به تازگی 49 ساله شده است که اصلا این افزایش سن در چهره او نمایان نشده است. فقیهه سلطانی بازیگر کم حاشیه ای است که بازتاب کمی در رسانه ها دارد. فقیهه سلطانی با درام «آهوی ماه نهم» به شهرت رسید. فقیهه سلطانی در فضای مجازی فعال است و مطالب را به اشتراک می گذارد. یک عکس جدید فقیهه سلطانی و در ادامه می توانید بازیگران را ببینید.

فقیهه سلطانی هنوز جوان است و در آستانه پنجاه سالگی است

خانواده فقیهه سلطانی

این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد، پدرش روحانی است و بیشترین تاثیر را در زندگی خود از پدرش گرفت. او هفت خواهر و برادر دارد،  برادر بزرگتر او، سعید سلطانی کارگردان و نویسنده و یکی از خواهرانش فخری سلطانی، بازیگر سینما و تئاتر است.

فخری سلطانی بازیگری را با خواهرش در سریال امام علی (ع) در سال ۱۳۷۰ آغاز کرد و بعداً به عنوان بازیگر نقش اول زن در فیلم سرای مقابل دوربین رفت. او در فیلم هایی چون معجزه خنده و قسمت پنجم ظاهر شده است.

ماجرای آشنایی و ازدواج فقیهه سلطانی

ماجرای آشنایی فقیهه سلطانی و همسرش به یک خیریه بر می گردد. سلطانی درباره دیدارش با جلال امیدیان در برنامه دورهمی چنین گفت:با وجود این که اهل شرکت در مراسم ها نیستم اما به دعوت و اصرار دوستم به این مراسم رفتم. به محض حضور متوجه شدم یک نفر کتحیرانه به من نگاه می کند. پس از یک سال و نیم این آشنایی به ازدواج ختم شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا