اخبار روز

فقط یک احمق می تواند تصور کند که کشمیر آخرین مهاجم جمهوری اسلامی بوده است. تا زمانی که مهاجمان اسرائیل، آمریکا و روسیه رسوا نشوند، ایران فرو خواهد پاشید

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، این روزها صحبت از نفوذ و مزاحمان در نظام حکومتی زیاد است و جای تعجب است که نفوذ در این کشور سابقه طولانی دارد اما آنطور که باید جدی گرفته نمی شود.

به گزارش عصر ایران، اگرچه میزان نفوذ در ترور هانیه برای نسل جدید شگفتی ساز است، اما برای نسل قبل تکرار خاطره است.

فردی که در این تصاویر در کنار شهید رجایی با چهره حزب اللهی می بینید مسعود کشمیری است که با انقلابی مشهود و نگاهی وارسته تر از رجایی به معاونت دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران رسید و در بزنگاه، رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر بهنار وزیر را به شهادت رساندند. جالب اینجاست که پس از انفجار در دفتر نخست وزیری، آنها معتقد بودند که کشمیری ها نیز جزو شهدا هستند. در آن زمان مردم فریاد زدند: «کشمیر، کشمیری! شهادت مبارک!» و همکاران با نفوذش حتی قبرش را آماده کرده بودند و قاتل بعد از بمباران فرار کرده بود.

دشمنی که در سال 1360 توانست ماموران خود را تا این حد بالا بکشد و در کنار رئیس جمهور بنشیند و پس از سوءقصد او را از کشور بیرون کند، باید در این 43 سال که بر تعداد خصومت ها و دشمنی ها افزوده شده است. بیکار ننشستن تجربیات فقط یک احمق می تواند تصور کند که کشمیر آخرین نفوذ به جمهوری اسلامی بوده است.

فقط یک احمق می تواند تصور کند که کشمیر آخرین مهاجم جمهوری اسلامی بوده است. تا زمانی که مهاجمان اسرائیل، آمریکا و روسیه رسوا نشوند، ایران فرو خواهد پاشید

تأثیر امروز را می توان در تصمیم گیری های مستمری که به کشور آسیب می رساند، در تخریب و ترور شخصیت های طرفدار ایران، در گسترش خصومت ها و در گسترش افکار و اقدامات افراطی به نام ارزش ها رد کرد. دین و انقلاب و در توهمات هدفمند.

اگر دیروز یک کشمیری در ساختمان نخست وزیری بمب گذاشت، امروز کشمیری ها با همین شکل و شمایل و بهانه ها و ریاکاری های خود بمب های خود را نه تنها زیر ارکان جمهوری اسلامی ایران بلکه در سراسر تمدن ایران گذاشته اند. مأموریت “فروپاشی ایران” را رهبری می کند. ایرانی هایی که می دانند اگر او بایستد باید با او بجنگند و این را نمی خواهند.

باید آشکارا و بدون عذرخواهی هشدار داد: اگر امروز – به معنای واقعی کلمه امروز چون دیر شده – اراده جدی، شجاعانه، ملی و انقلابی برای مقابله با نفوذ اسرائیل، آمریکا، روسیه و روسیه شکل نگیرد. برخی کشورهای عربی را درهم بشکنند و اگر… اگر مهاجمان شناسایی، دستگیر، رسوا و مجازات نشوند، نه تنها نظام جمهوری اسلامی، بلکه کل ایران فرو می پاشد.

امروز دشمن ما با لباس دوست در خانه مستقر شده است و ممکن است مانند کشمیری نام آنها را بشناسیم، عناوین، پست ها و تصاویر گاه جاه طلبانه.

27211

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا