اخبار روز سینما

حسین یکتا: فعالیت رسانه‌ای به کار جهادی نیاز دارد/ برای متحول شدن باید از خود شروع کنیم!/جزئیات

مسئول جمعیت امام رضایی‌ها گفت: در فعالیت‌های رسانه‌ای باید به صورت دقیق و دغدغه مندانه اقدام کنیم و توجه کنیم که مخاطب کیست و ما توان و زمان خود را برای چه مخاطبی خرج خواهیم کرد.

به گزارش شمانیوز از سراج24; حسین یکتا، رهبر جمعیت امام رضایی و فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مراسم سراسری سواد مجازی به بررسی مسائل مربوط به نگاه دقیق به رسانه ها پرداخت و گفت: با رویکردی اضطراب آور خواهیم فهمید که کار سنگینی داریم. وظیفه ای پیش روی ماست

وی افزود: در این دوران درست عمل کردن و تصمیم گیری درست بسیار سخت است. در شرایطی که ابر، باد، مه و خورشید در مقابل شما کار می کنند، کار شما دشوار خواهد بود.

رهبر جامعه امام رضایی در بخشی از این دیدار اظهار داشت: باید در کارهای رسانه ای جهادی عمل کنیم و مراقب باشیم که مخاطب کیست و وقت و انرژی خود را صرف چه مخاطبی کنیم. شناخت مخاطب موضوع مهمی است که باید در ابتدای موضوع به آن توجه کرد.

وی همچنین گفت: در کنار مخاطب مناسب، زمان بندی درست نیز بسیار مهم است. کسانی که در کربلا ماندند، نه تنها زمان را درست نمی دانستند، نه آن را می شناختند و نه شرایط را درک می کردند.

این فعال جبهه فرهنگی در خصوص تحول در جهان اظهار داشت: ما در حال گذراندن یک روند تحول هستیم و طبق بیانات رهبر انقلاب این جریان در حال وقوع است. باید دانست که زمینه این تحول، خودسازی است. امام راحل (ره) فرمودند باید خودت را بسازی تا جامعه ساخته شود.

وی تصریح کرد: نباید از سرعت تحولات دنیا عقب بمانیم و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند باید در عرصه فضای مجازی پا به میدان بگذاریم. پیشرفت کشور در گرو پیشرفت در عرصه های مختلف به ویژه فضای مجازی است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا