سکانس های پایانی فصل چهارم سریالزخم کاری در برلین آلمان جلوی دوربین ایستاد تا با ضبط این سکانس ها پرونده این اثر محمدحسین مهدویان را ببندد. فصل جدید بعد از سریال «بازنده» پخش خواهد شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، محمدحسین مهدویان این روزها مشغول تصویربرداری سکانس های باقی مانده از فصل چهارم این سریال در برلین است.زخم کاریfa طبق اخبار منتشر شده در روزنامه سینما، با ضبط این سکانس ها در شهر برلین، پرونده تولید این سریال بسته می شود. همانطور که سینما در خبر خود اعلام کرد، تنها الناز ملک و رعنا عضدیور در این سریال بازی می کنند. سکانس ها در فصل چهارم، ملک با بازی جواد عزتی با شخصیت جدیدی روبرو می شود که مهدی سلطانی بازی می کند.

رعنا آزادی ور و الناز ملک در نمایی از سریالزخم کاری 3»

فصل چهارم قرار است پخش شود.زخم کاری”پرونده این سریال بسته شده و ماجراهای مالک و سمیرا به نتیجه نهایی می رسد. البته همانطور که الناز ملک در گفت و گو با ماهنامه “فیلم امروز” اعلام کرده است، پایان این فصل به گونه ای است که این احتمال وجود دارد. ساخت فصل پنجم نیز آماده است، اما روزنامه سینما در گزارش خود تاکید می کند که پلتفرم «فیلیمو» به عنوان سرمایه گذار و محمدحسین مهدویان به عنوان کارگردان دیگر حاضر به ادامه این سریال نیستند.

«زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان یکی از موفق ترین و پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی شبکه محلی است که تاکنون سه فصل از آن منتشر شده است و فصل چهارم نیز قرار است پس از پایان پخش شود. پایانی سریال “بازنده”.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما