اخبار روز سینما

فصل سوم سریال The Bear رکورد زد

سریال خرس همچنان پرمخاطب باقی می‌ماند و فصل سوم سریال The Bear با رکوردشکنی یک موفقیت بزرگ برای پلتفرم «هولو» محسوب می‌شود.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «Cbr»، در واقع با توجه به رکورد جدید و بسیار چشمگیری که فصل سوم سریال خرس به تازگی به دست آورده، تعداد بینندگان این سریال بیش از هر زمان دیگری است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فصل سوم سریال The Bear رکورد زد

طبق گزارش «واریتی»، فصل سوم سریال خرس در چهار روز اول پخش در «هولو»، به رکورد 5.4 میلیون بازدید دست یافت. این رقم، رکورد جدیدی را برای یک سریال با برند «اف ایکس» در «هولو» و همچنین پربیننده‌ترین قسمت اول هر فصل از هر سریال داستانی در این پلتفرم ثبت کرد. جالب اینجاست که اگر برنامه‌های بدون فیلمنامه را هم در نظر بگیریم، فصل سوم، سومین قسمت اول پربیننده در کل تاریخ «هولو» به‌شمار می‌آید.

فصل سوم سریال The Bear

طبق اعلام «دیزنی»، فصل سوم نسبت به چهار روز ابتدایی پخش فصل دوم، شاهد افزایش 24 درصدی تعداد بینندگان بود. فصل دوم نیز نسبت به فصل اول، 70 درصد افزایش بیننده داشت و به نظر می‌رسد محبوبیت این سریال رو به افزایش است.

با این حال، «دیزنی» بخشی از این افزایش مخاطب را به سرویس الحاقی «هولو روی دیزنی+» نسبت می‌دهد که بازدید فصل سوم را به طور قابل توجهی افزایش داد. همچنین، قسمت اول این فصل، بهترین آمار بازدید برای سرویس «هولو روی دیزنی+» را از زمان عرضه در ماه مارس به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رکوردشکنی فصل جدید سریال خرس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Cbr

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا