اخبار روز سینما

فصل سوم سریال ایکس من 97 ساخته خواهد شد

به تازگی اعلام شد که فصل سوم سریال ایکس من 97 (X-Men ’97)، جدیدترین سریال انیمیشی مارول، ساخته می‌شود و عوامل آن نیز مشخص شدند.

«متیو چانسی» (نویسنده سریال چه می‌شد اگر…؟) برای نویسندگی فصل سوم سریال X-Men ’97 محصول «دیزنی+» و احیای مجموعه پویانمایی کلاسیک دهه 90 توسط «مارول» انتخاب شده است. این خبر بر اساس منابع داخلی به «ددلاین» گزارش شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فصل سوم سریال ایکس من 97

«چانسی» جایگزین «بو دِمایو» می‌شود که اوایل سال جاری، پیش از پریمیر (پریمیر به معنی اکران یا پخش اولیه یک اثر هنری گفته می‌شود) سریال ایکس من ۹۷ در ماه مارس، و پس از تکمیل فیلمنامه‌های هر دو فصل 1 و 2، از «مارول» جدا شد.

«چانسی» با «کاستورنا»، کارگردان ایکس من 97 همکاری خواهد کرد که از ابتدای ساخت این دنباله پویانمایی در آن حضور داشته است. «لری هوستون» و «اریک» و «جولیا لوآلد» که تهیه‌کنندگان اجرایی مجموعه اصلی ایکس من: سریال انیمیشنی بودند، همچنان به عنوان مشاوران تولید در این پروژه باقی خواهند ماند.

فصل دوم این مجموعه در حال تولید است و گزارش‌ها حاکی از آن بود که فیلمنامه‌های آن بازنویسی شده‌اند و فصل سوم نیز در حال توسعه است.

فصل سوم سریال ایکس من 97

ایکس من 97 با بازگشت به دوران نمادین دهه 90، داستان گروهی از جهش یافته‌های مردان ایکس را روایت می‌کند که با استفاده از قدرت‌های عجیب و غریب خود، از دنیایی که از آن‌ها متنفر است و می‌ترسد، محافظت می‌کنند. آن‌ها در این فصل با چالش‌های جدید و غیرمنتظره‌ای روبرو خواهند شد.

این مجموعه پس از انتشار با تحسین منتقدان و استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و دو قسمت ابتدایی آن در پنج روز اول نمایش در «دیزنی+»، موفق به کسب 4 میلیون بازدید شد.

فصل اول نیز با پایان‌بندی درخشان خود پایان یافت. قسمت پایانی این فصل در پنج روز اول نمایش، 3.5 میلیون بازدید به دست آورد و به پربیننده‌ترین قسمت پایانی یک سریال انیمیشن کامل در «دیزنی+» از زمان فصل اول سریال چه می‌شد اگر…؟ از «مارول» تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال ایکس من 97 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا