اخبار روز سینما

فصل سوم انیمه Mushoku Tensei ساخته خواهد شد

انیمه Mushoku Tensei برای فصل سوم تمدید شده و تیزر کوتاهی همراه با پوستری جدید قبل از پخش قسمت پایانی فصل دوم آن منتشر شده است.

خبر خوب برای طرفداران انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation (موشوکو تنسی)؛ استودیو «بین» رسما اعلام کرد که این انیمه محبوب برای فصل سوم تمدید شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر کوتاه فصل سوم انیمه Mushoku Tensei

انیمه Mushoku Tensei داستان «رودئوس گریرات» را دنبال می‌کند که در زندگی قبلی خود به عنوان یک مرد منزوی و افسرده، دوران سختی را گذرانده است. در این زندگی جدید، او فرصتی دوباره یافته تا به عنوان یک کودک باهوش و جادوگری ماهر در دنیای فانتزی و شگفت‌انگیزی متولد شود.

با خاطرات دست‌نخورده از زندگی گذشته‌اش، «رودئوس» مصمم است که اشتباهات گذشته را جبران کند و با استفاده از قدرت‌های جدید خود، زندگی پرمحتوا و پویایی را برای خود رقم بزند.

برای خوشحال کردن طرفداران و ایجاد هیجان برای فصل جدید، یک تیزر کوتاه نیز (به همراه پوستری جدید) قبل از پخش قسمت پایانی فصل دوم منتشر شده و می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

این انیمه اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر «ریفوجین نا ماگونوته» است که تاکنون 25 جلد از آن منتشر شد. نسخه لایت ناول این اثر نیز در 24 جلد به چاپ رسیده است.

فصل اول انیمه Mushoku Tensei در 23 قسمت و در دو بخش 11 و 12 قسمتی در سال 2021 منتشر شد و فصل دوم آن نیز در 25 قسمت (شامل 13 قسمت در تابستان 2023 و 12 قسمت در بهار 2024) روی آنتن رفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Mushoku Tensei چیست؟ آیا شما از طرفداران این انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا