اخبار روز سینما

بازیگران و زمان پخش فصل دوم سریال Squid Game!

نتفلیکس که بزرگترین سیستم پخش آنلاین فیلم و سریال در جهان است، جزئیات جدیدی از فصل دوم سریال معروف Squid Game را منتشر کرد.

این سریال که در کره جنوبی تولید شده است با سرمایه گذاری شرکت آمریکایی نتفلیکس ساخته شده و فصل اول آن در سال 2021 منتشر شد. نمایشی که علاوه بر جذب میلیون ها بیننده در سراسر جهان، برنده 6 جایزه امی (جایزه آمریکایی تولیدات تلویزیونی) نیز برای این سریال شد.

نتفلیکس به تازگی تیزرهایی درباره آخرین مراحل تولید و آماده سازی فصل دوم این سریال منتشر کرده است. طبق اعلام این کمپانی، فصل دوم سریال ترکیبی با حضور تمامی بازیگران اصلی فصل اول از جمله لی جونگ جائه، شخصیت اصلی فصل اول، لی بیونگ هون به عنوان مرد نقابدار، وی هاجون به عنوان افسر پلیس.

با این حال هنوز اعلام نشده است که اوه یانگ سو که در فصل اول سریال Squid Game نقش پیرمردی متواضع اما ثروتمند را بازی می کرد، در فصل دوم نیز ایفای نقش خواهد کرد یا خیر.

نتفلیکس همچنین فاش کرد که The Squid Game در فصل دوم خود پذیرای بازیگران جدیدی از جمله Yim Si-wan، Kang Ha-neul، Park Seung-hoon و Yang Dong-gun خواهد بود.

در یکی از تیزرهای منتشر شده در روزهای اخیر، نتفلیکس تاریخ انتشار فصل دوم این سریال را نوامبر 2023 (آبان 1402) اعلام کرده است.

پخش سریال Squid Game که به فارسی بازی ماهی مرکب ترجمه می شود، از 17 سپتامبر 2021 در سراسر جهان آغاز شد. این سریال به پربیننده ترین سریال نتفلیکس در 94 کشور تبدیل شد و در چهار هفته اول نمایش بیش از 142 میلیون مشترک نتفلیکس را جذب کرد و در این مدت 1.65 میلیارد ساعت نمایش داده شد.

منبع: یورونیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا