اخبار روز سینما

فصل دوم انیمه Castlevania: Nocturne در دست ساخت است

فصل دوم انیمه Castlevania: Nocturne اکنون در حال توسعه خود با همکاری نتفلیکس است و یکی از کارگردانان پشت این پروژه به‌روزرسانی جدیدی را برای طرفداران ارائه کرد.

سریال کسلوانیا منظره شب سال گذشته برای گسترش بیشتر دنیای انیمیشن کسلوانیا که پیش از این توسط «آدی شانکار» و نتفلیکس توسعه یافته بود، به نمایش درآمد. سریال اصلی چهار فصل داشت و داستان خود را به پایان رساند و این ورودی جدید بزرگ، فرنچایز را صدها سال به جلو برد تا بر نسل جدید «بلومونت» تمرکز کند که با دشمنان شیطانی خود به مبارزه می‌پردازد. موفقیت فوق‌العاده این فصل منجر به تأیید سریع فصل دوم شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پیشرفت فصل دوم انیمه Castlevania: Nocturne

در حالی که به‌روزرسانی‌های زیادی درباره فصل دوم انیمه جدید کسلوانیا منتشر نشده است، کارگردان «ساموئل دیتس» به شبکه‌های اجتماعی رفت تا از طرفداران بخواهد از تیم تولید فصل دوم حمایت کنند و آن‌ها را در پایان کار انیمیشن فصل دوم کسلوانیا: منظره شب تشویق کند.

«دیتس» با اشاره به اینکه این مرحله نهایی برای تیم انیمیشن است، احتمال می‌دهد که تا نمایش قسمت‌های جدید زمان زیادی باقی نمانده و امکان دارد به زودی پنجره یا تاریخ انتشار تایید شود.

فصل دوم کسلوانیا: منظره شب در حال حاضر در حال ساخت قرار دارد، اما جزئیات دقیق درباره تاریخ انتشار آن هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است. این فصل شامل کادر و بازیگران بازگشتی از فصل اول خواهد بود.

فصل دوم انیمه Castlevania: Nocturne

داستان این انیمه در فرانسه و در سال 1792، اوج انقلاب فرانسه روایت می‌شود. در ناحیه‌ای دورافتاده از غرب فرانسه، نجبای ضد انقلاب با یک مسیح خون‌آشام و ارتشی از خون‌آشام‌ها و موجودات شب گروه شدند تا انقلابی برای شکست انقلاب و بردگی بشر به راه بیندازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه‌های سریالی نتفلیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا