اولین قسمت از رئالیتی شو «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با ترکیبی از بازیگران و چهره های آشنا با تفاوتی خاص، از امروز یکشنبه بیست و نهم مهرماه ساعت 8 صبح از شبکه فیلمو منتشر شد.

بازیگران فصل جدید شام ایرانیان

به گزارش ایمنا، کمند امیرسلیمانی مجری اولین قسمت این برنامه است و پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، امیر کربلایی زاده، عبدالله روا، الیکا عبدالرزاقی، مونا کرمی. و حدیث میرامینی دیگر چهره های مهمان «شام» هستند که «ایرانی» شده اند.

داستان سریال شام ایرانی

شام ایرانی مجموعه ای است که با کمی تفاوت در اکثر کشورها شبیه به آن است و توسط پلتفرم های بین المللی ساخته و به نمایش در می آید و در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. در این رئالیتی شو، بازیگران و چهره های شناخته شده عرصه های هنری، ورزشی و موسیقی دوستان خود را برای صرف شام و یک جمع دوستانه در گروه های چهار نفره به خانه هایشان دعوت می کنند.

آنها سعی می کنند در یک شب با مهمانان خود به خوبی رفتار کنند و لحظات زیبایی را برای آنها رقم بزنند. گاهی مجری با اجرای برنامه ای ویژه یا دعوت از مهمان دیگر سعی می کند مهمانان خود را غافلگیر کند. در پایان هر شب، مهمانان برای شام و پذیرایی به میزبان خود امتیاز می دهند. در کنار مهمانان، برخی از داوران بی طرف که اطلاعات نسبی از غذای ایرانی و پذیرایی و میزبانی دارند نیز به هر کدام امتیاز می دهند. در پایان چهار شب یک نفر به عنوان میزبان برتر انتخاب می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما