به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سید حسین امیرجهانی فیلمنامه نویس سریال طوبی در واکنش به اظهارات پیمان جبلی رئیس رسانه ملی مبنی بر اینکه بحث هایی درباره ساخت فصل دوم این سریال وجود دارد و اینکه این سریال مطرح است. شما اطلاعات دقیقی از همکاران من در سیما فیلم دارید. برای تولید فصل دوم یک سریال، شرایط چارچوب لازم است. به طور معمول، فصل اول این مجموعه برای جلب رضایت مخاطب برای ادامه یک سریال در نظر گرفته شده است. موضوع دیگر تصمیم مدیران شبکه است که آیا می خواهند فصل دیگری از این سریال بسازند یا خیر. در مورد چاپ اول، به لطف پیامبر بود که این اثر مورد پسند مردم قرار گرفت زیرا نام امام حسین (ع) در سریال طوبی بود.

امیر جهانی در پاسخ به این سوال که آیا سریالی می تواند بعد از اتمام پروژه ادامه پیدا کند، گفت: در همه جای دنیا ابتدا فصل اول ساخته می شود و اگر مخاطب پسندیده باشد، ادامه می یابد. با این حال، نویسندگان پایان فصل اول را ترجیح می دهند تا ادامه آن امکان پذیر باشد. سریال های زیادی را در دنیا دیده ایم که از فصل اول جان سالم به در نبرده اند و سفارش دهندگان آن از ادامه دادن خودداری کرده اند. در مورد ساخت فصل دوم سریال طوبی، زمانی شروع به نوشتن می کنم که مطمئن شوم داستانی جذاب و هیجان انگیز دارم تا برند سریال طوبی لطمه نبیند و همچنین احترام مخاطبان قرار گیرد. نگهداری می شود.

فیلمنامه نویس سریال «طوبی» با بیان اینکه حدود 900 صفحه سیناپس برای سریال «طوبی» نوشتم که اگر همه آنها ویرایش می شد، سریال به حدود 100 قسمت می رسید، تصریح کرد: از زمانی که قرار بود محرم را پخش کنیم. و صفر امسال. بسیاری از فصل های داستان را کنار گذاشتیم تا در صورت فصل دوم، داستان ها و موقعیت ها از قبل مشخص شود.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما