اخبار روز سینما

فصل جدید رقابت بین غول های دنیای مد؛ شرکت مادر ورساچه در یک معامله چند میلیون دلاری فروخته شد

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

یورونیوز: گروه کالاهای لوکس آمریکایی «کاپری» که مدیریت برندهایی مانند ورساچه، جیمی چو و مایکل کورس را بر عهده دارد، طی معامله ای چند میلیون دلاری به هلدینگ چندملیتی آمریکایی «تاپستری» فروخته شد.

به این ترتیب گروه Tapestry که تاکنون صاحب برندهایی مانند کفش استوارت وایتزمن و خانه مد کیت اسپید بود، احتمالاً با این قرارداد جدید می‌تواند رقابت خود را در برابر شرکت‌های اروپایی به‌ویژه غول‌های فرانسوی «Louis Vuitton» و «لوئیس ویتون» تقویت کند. کرینگ”. “افزایش دادن.

غول های مد فرانسوی در حال حاضر صاحب برخی از بزرگترین برندهای مد جهان (از جمله گوچی، سن لورن، کرینگ، لویی ویتون، جیوانشی و دیور) هستند.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط هلدینگ “کاپری”، مبلغ معامله 8500 میلیون دلار بوده است و در چارچوب این قرارداد، کاپری مالکیت برندهایی مانند مایکل کورس و جیمی چو را نیز واگذار کرده است.

Joan Crosorath، رئیس گروه Tapestry Group نیز در بیانیه ای اعلام کرد که این معامله “یک خانه مد جدید قدرتمند برای کالاهای لوکس جهانی” ایجاد می کند.

برندهای «اثاثه یا لوازم داخلی» برای مصرف کنندگان مشتاق بیشتر در دسترس هستند و ورساچه که 45 سال پیش در میلان تأسیس شد، مدت هاست به عنوان نمادی از تجمل تلقی می شود و انتظار می رود این معامله تغییر قابل توجهی در طراحی و تولید شرکت داشته باشد. سیاست های. ایجاد شود

مارک هایی مانند مایکل کورس و کیت اسپید معمولاً حدود 100 یورو قیمت دارند که آنها را کمی مقرون به صرفه تر از لباس ها و لوازم جانبی گران قیمت و مجلل می کند که هزاران یورو قیمت دارند.

کارشناسان همچنین خاطرنشان می کنند که گروه «تاپیز» سابقه خوبی در تغییر برندهایی دارد که دچار افت شده اند. اتفاقی که در حال حاضر با برند مایکل کورس در حال رخ دادن است.

«تاپستری» نیز در حال حاضر روزهای سختی را پشت سر می گذارد. تورم در بسیاری از کشورها افزایش یافته و در نتیجه هزینه های مصرف کننده افزایش یافته است. به این ترتیب قدرت خرید علاقه مندان به محصولات گران قیمت مد نیز تحت تاثیر جدی قرار گرفته است.

این دومین بار در پنج سال گذشته است که برند ایتالیایی ورساچه به فروش می رسد. پیش از این، مایکل کورس این برند را (که برای چندین دهه متعلق به خانواده ورساچه بود) به مبلغ 1.8 میلیارد یورو در سال 2018 خریداری کرد.

قبل از آن، مایکل کورس جیمی چو را در سال 2017 خرید. به امید اینکه بتوانید زیر چتر هلدینگ کاپری به تغییرات دلخواه در صنعت مد جهانی دست یابید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا