اخبار روز

فسخ قرارداد یکطرفه “علیرضا بیرانوند” با پرسپولیس!/ استوری وحید امیری در وصف بیرانوند و تمجبد از او!

به نقل از شمانیوز؛ به گزارش پی ام آپ، بحث پیوستن علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، به استقلال به صورت جدی‌تر از هر زمان دیگری مطرح شده است.

بازیکن پرسپولیس به نام وحید امیری، در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند و شایعات پیوستن او به استقلال، این نوشته را منتشر کرد: “بیرانوند جایی نمی‌رود که قلب هواداران پرسپولیس شکسته شود.”

فسخ قرارداد یکطرفه "علیرضا بیرانوند" با پرسپولیس!/ استوری وحید امیری در وصف بیرانوند و تمجبد از او!

علیرضا بیرانوند در صبح امروز به سازمان لیگ مراجعه کرد و قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را به صورت یکطرفه فسخ کرد. این اتفاق در حالی رخ داده که از روز گذشته شایعاتی درباره پیوستن این دروازه‌بان ملی‌پوش به باشگاه استقلال پخش شده بود، اما هیچ تاییدی از طرف باشگاه یا خود بازیکن صورت نگرفته است.

به علت این شایعات، برخی منابع گزارش داده‌اند که بیرانوند شب گذشته با باشگاه استقلال به توافق قطعی رسیده و به همین جهت صبح امروز به سازمان لیگ مراجعه کرده تا قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند.

مبلغ این پیشنهاد برای 2 فصل نزدیک به 100 میلیارد تومان گفته می شود که یکی از هواداران متمول استقلال اعلام کرده این مبلغ را برای استقلال بیرانوند خواهد پرداخت.

به نظر می رسد در صورت صحت ادعاها امروز شاهد انتقالی پر سر و صدا در فوتبال ایران باشیم که شاید تا حدودی از جدایی سید مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس و انتقال او به استقلال بکاهد!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا