اخبار روز

از شایعه تا واقعیت؛ علاقه یا عدم علاقه مهرداد محمدی به پرسپولیس!/ جزئیات خبر

مهرداد محمدی، برادر دوقلوی میلاد محمدی، در یکی از شب‌های مهم و تحت تهیه کنندگی و مجری‌گری عادل فردوسی‌پور، در برنامه “۹۰” حضور یافت و درباره علاقه شدیدش به تیم پرسپولیس صحبت کرد. این موضوع مدتی در دسته گفت‌وگوهای فوتبالی مطرح بود.

اما در فصل جدید لیگ، وقتی مهرداد محمدی به عضویت باشگاه استقلال پیوست، ویدیوی مشهور از آن گفتگو دوباره منتشر شد! انتشار مجدد گفتارهای او باعث شد تا تحت فشار قرار بگیرد و او در این ویدیو به شدت علاقه‌مند به تیم پرسپولیس بوده را ابراز کرده است.

انتشار مجدد ویدیوی معروف

در فصل نقل و انتقالات جدید لیگ، وقتی مهرداد محمدی به عضویت باشگاه استقلال ملحق شد، ویدیوی معروف مذکور دوباره منتشر شد! انتشار صحبت‌های مهرداد تا حد زیادی وی را تحت فشار قرار داد. در این ویدیو او به شدت علاقه‌مند به تیم پرسپولیس بوده را اعلام کرد.

حمله دوطرفه سرخابی‌ها

همچنین، در طول این مدت، او مورد فشار برخی طرفداران پرسپولیس قرار گرفت. همچنین، برخی هواداران باشگاه استقلال نیز او را یک بازیکن پرسپولیسی در نظر داشتند که نباید به تیم آن‌ها بپیوندد.

اقدام مهم نکونام

این در حالی است که از اردوی تیم استقلال شنیده می شود که جواد نکونام حساسیت ویژه ای روی وضعیت روحی این بازیکن داشته و شاید به همین دلیل هم شنیده می شود که او در تمرین با مهرداد دو بر یک برگزار می کند.

رفتار حرفه ای

اگرچه مهرداد محمدی با دلخوری شدید همراه بود، اما پاس نشدن چک او نشانگر اثبات بسیاری از مسائل بود. او پس از این اتفاق، دوباره به میز مذاکره نشست و با مدیریت جدید باشگاه توافق کرد. با تخفیفی که ارائه شد، تلاش کرد تا تصویر پرسپولیسی بودنش را تغییر دهد. افراد نزدیک به او اعلام می‌کنند که یکی از دلایل کاهش دستمزد وی، دقیقاً همین بود که نشان دهد آمده تا در باشگاه استقلال فصل جدیدی از فوتبالش را آغاز کند و به سوی آینده نگاه کند، نه به گذشته.

عکس تیمی هم گرفت

او در این مدت تحت فشار زیادی بود و البته توسط جواد نکونام به جلو رانده شد. حالا مهرداد محمدی در اولین بازی فصل خود در ترکیب استقلال به میدان رفت تا در روزی که خبر از دست دادن یکی از بستگان نزدیکش را دریافت کرد، عکس آبی پوشان را در کنار بقیه قرار داد.

سعی و تلاش برای فرار

محمدی خیلی تلاش کرد و در محوطه جریمه استقلال خوزستان به چپ و راست حرکت کرد تا اینکه در نهایت با موقعیت یابی خوب بین چهار مدافع، فرار کرد و با ضربه سر وارد دروازه مهم خود و استقلال شد.

گل حیاتی سه منظوره

گل 3 امتیازی در حساس ترین هفته قبل از دربی نه تنها برای باشگاه استقلال بلکه برای جواد نکونام ارزش زیادی داشت. همچنین هواداران استقلال در آستانه دربی فصل بیست و سوم لیگ برتر نسبت به وضعیت تیم خود حساسیت خاصی داشتند و اکنون با آرامش بیشتری به دنبال نتایج تیمشان هستند.

یک نفر از پرسپولیس در کتاب آمار آبی

نکته مهم دیگری که در آن گل مهم نهفته بود، هزارمین گل تاریخ این باشگاه استقلال بود که آن هم توسط مهرداد محمدی به ثمر رسید. فوتبالیستی که پیش از این گفته بود علاقه شدیدی به پرسپولیس دارد، حالا نامش به عنوان یکی از افرادی که در کتاب آمار و ارقام تاریخ باشگاه استقلال آمده است، ثبت شده است.

مهرداد دیگر تحت فشار نیست

گرچه گل مهرداد محمدی در بازی اخیر یک دستاورد بزرگ دارد، اما اهمیت بزرگتر آن مربوط به فرار از زیر فشار ماجرای پرسپولیسی بودنش است. نگاهی به رسانه‌های ورزشی و صفحات اجتماعی در روزهای اخیر نشان می‌دهد که پس از برد استقلال با گل مهرداد محمدی، این بازیکن به چه اندازه در مرکز توجه هواداران و خبرنگاران این حوزه قرار گرفته است. بسیاری از افراد پس از این گل عنوان می‌کنند که ویدیوی معروف او که در کنار عادل فردوسی‌پور صحبت کرد، دیگر به ذهن عموم نمی‌آید و توجهی به آن نمی‌شود.

پیام مهرداد; من حرفه ای هستم

هم اکنون مهرداد محمدی دارای توانایی‌های حرفه‌ای فوتبالی است و می‌تواند با اطمینان ادعا کند که علاقه و انگیزه‌ای برای پوشیدن پیراهن تیم خود دارد. او به عنوان یکی از اعضای ارزشمند تیم، نقش مهمی در راهبرد و توسعه لیگ برتر خواهد داشت و حضور او می‌تواند اثبات کننده تمامیت و توانمندی‌های لازم جواد نکونام در انتخاب بازیکنان تیم تشکیل دهد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا