اخبار روز

برخورد نامناسب یحیی گل محمدی با بازیکنان پرسپولیس!/جزئیات

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در گروه E لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سرخ‌ها با هفت امتیاز در رده دوم قرار گرفتند اما شانس صعود به مرحله حذفی کاهش یافت.

بر اساس دستورالعمل جدید، تیم های برتر هر گروه به همراه 6 تیم منتخب از 10 گروه از مرحله گروهی صعود خواهند کرد. تساوی قرمزهای پایتخت مقابل استقلال تاجیکستان شانس صعود شاگردان یحیی گل محمدی را پس از نتایج سایر گروه ها کاهش داده است.

تساوی پرسپولیس مقابل حریف تاجیکستانی نه تنها باعث کاهش شانس این تیم شد، بلکه کادر فنی نیز از عملکرد چند بازیکن ناامید شدند. سرمربی پرسپولیس در نشست خبری این بازی به کنایه و کنایه هایی مبنی بر عدم تمرکز چند بازیکن در این تیم پرداخت و گفت: اگر می خواهیم از این وضعیت خارج شویم، همه باید با تمام وجود کمک کنند. برای برخی ممکن نیست که تمام زندگی را ببخشند، برای برخی دیگر ممکن نیست که چنین باشد. تنها با همدلی و همکاری همه عوامل باشگاه می توانیم از شرایط فعلی خارج شویم.

گل محمدی در رختکن این تیم سخنان هشدارآمیز خود را به مخاطبان خاص خود رساند. او که از ترکیب دفاعی تیمش ناراضی بود از پاس های ضعیف هافبک ها در میانه زمین و نبود موقعیت گل هم گلایه داشت.

سرمربی پرسپولیس که همواره نشان داده است بردهای منجر به قهرمانی‌های پرسپولیس بر دوش بازیکنان است، حالا هشدار جدی به آنها داد تا نشان دهند تمرکز کامل برای بازی‌ها دارند و به حاشیه‌ها فکر نمی‌کنند.

گل محمدی به خوبی می داند که از دست دادن یک امتیاز مقابل سپاهان اصفهان کار را برای این تیم در لیگ برتر ایران سخت می کند. راهی که فصل گذشته به قهرمانی منتهی شد، حالا می تواند به نفرین تیمی تبدیل شود که بازیکنانش تلاش یکسانی نمی کنند!

سرمربی سرخ ها از برخی بازیکنان اصلی تیمش ناراضی است اما در حال حاضر نمی خواهد وضعیت رختکن را چه با نیمکت نشینی و چه با اقدامات غیرمنتظره دیگر و منتظر اخطارهایش تغییر دهد. مقابل سپاهان کار کند وگرنه باید از او انتظار داشته باشیم که با این دسته از بازیکنان برخورد کند.

تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه بیست و یکم آبان سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا