اخبار روز

فروش ویژه ایران خودرو با تحویل فوری

فروش ویژه ایران خودرو با تحویل فوری خرید پژو پارس و سورن با وام 15 میلیونی + لینک ثبت نام

تبلیغات

برنامه جدید وام 75 میلیون تومانی بدون ضامن و بازپرداخت 18 ماهه کاملا آنلاین

وام فوری بگیرید

در بازرگانی

بر اساس جدول فروش ویژه ایران خودرو 1403، متقاضیان می توانند از بین طرح فروش فوری یا پیش فروش محصولات ایران خودرو یکی را انتخاب کنند. در طرح فروش فوری متقاضیان ثبت نام ایران خودرو باید کل مبلغ را پرداخت کنند در حالی که در طرح پیش فروش نیمی از مبلغ الزامی است. در این مورد تاریخ تحویل اعمال می شود شهریور امسال خواهد بود

شرایط فروش استثنایی ایران خودرو اعلام شد. متقاضیان ثبت نام ایران خودرو 1403 می توانند دو خودروی پرفروش را به قیمت کارخانه خریداری کنند. موعد تحویل هم 90 روزه

شرایط ثبت نام ایران خودرو 1403

طبق جدول فروش ویژه 1403 ایران خودرو، متقاضیان می توانند پژو پارس XU7P ELX و سورن پلاس را به قیمت کارخانه سفارشی خریداری کنند. لطفا برای جزئیات بیشتر تصویر زیر را ببینید.

زمان فعال سازی این بخشنامه در سایت esale.ikco.ir پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو می باشد. تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها با مراجعه به صفحه ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس انجام می شود. در صورتی که متقاضی پرداخت را از طریق سایت دیگری انجام دهد، شرکت ایران خودرو هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

ثبت نام منحصرا از طریق سایت ایران خودرو انجام می شود و متقاضی موظف است با انتخاب نمایندگان محل سکونت خود نسبت به ثبت سفارش اقدام نماید.

انجام اولین پیش پرداخت نقدی از کارت بانکی دارنده قرارداد الزامی است.

برای هر نوع وسیله نقلیه، هر فرد (با کد کشوری خاص و بالای 18 سال) فقط می تواند برای یک دستگاه ثبت نام کند.

هزینه حمل و نقل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه می شود.

یاران خودرو شرایط جدید فروش پژو پارس 1403 را اعلام کرد.

طبق آخرین بخشنامه شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU7P ویژه است. فروردین و اردیبهشت ماه 1403 اطلاع رسانی شد.

تغییر قیمت این خودرو به شرح زیر است؛

قیمت اسفند 1402: 294,133,000 تومان

قیمت فروردین 1403: 445,742,300 تومان

پس از تایید تغییر قیمت پژو، به نظر می رسد خودروسازان در روزهای آینده قیمت های جدید سایر خودروهای داخلی را نیز اعلام کنند.

سرانجام پس از کشمش فراوان در مورد زیان انباشته امروز خودروسازان ایرانی به دلیل افزایش قیمت یکی وی از محصولات پرتقاضا خود که تولید آن از سال گذشته حاشیه های بالایی داشته است خبر داد.

بر اساس اعلام ایران خودرو، قیمت پژو پارس که مدت ها بود تغییری نکرده بود، 445 میلیون و 742 هزار و 300 تومان تعیین شد و متقاضیان برای تکمیل پرداخت باید قیمت های جدید را در قرارداد خود قید کنند.

البته نکته مهم در اینجا این است که با صدور مصوبه تغییر قیمت پژو پارس به نظر می رسد باید منتظر افزایش قیمت کارخانه ای سایر خودروهای داخلی باشیم و در روزهای آینده قیمت های جدید برای سایر خودروهای داخلی نیز افزایش خواهد یافت. توسط شرکت ها اعلام شود.

اما ماجرای پژو در سال گذشته چه بود که امسال به اولین خودرویی تبدیل شد که بالاخره مجوز افزایش قیمت گرفت؟

مردادماه سال گذشته شرکت ایران خودرو از پایان تولید خودروهای پژو در تمامی سایت های تولیدی خود خبر داد و بر اساس تصمیم سازمان ملی استاندارد مبنی بر توقف تولید این خودرو، سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرد. با توجه به هشدار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا اواسط اسفند ماه می تواند تولید کند، این شرکت برای توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.

منبع: پارس نیوز

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا