اخبار روز سینما

فروش فیلم ددپول و وولورین از 500 میلیون دلار عبور کرد

فیلم ددپول و وولورین محصول مشترک مارول و دیزنی، پس از یک افتتاحیه بزرگ و رکوردشکن، به سرعت در حال نزدیک شدن به مرز نیم میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی است.

با احتساب اعداد، این زوج خشن به رقم 496,9 میلیون دلار در سراسر جهان دست یافته‌اند. با در نظر گرفتن اعداد امروز، دنباله ساخته شده توسط «شان لوی»، از مرز نیم میلیارد دلار عبور خواهد کرد.

دانلود فیلم ددپول و ولورین با کیفیت پرده


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فروش فیلم ددپول و وولورین از 500 میلیون دلار عبور کرد

روز دوشنبه، این فیلم 26,5 میلیون دلار دیگر از تمام بازارهای بین‌المللی به دست آورد که 13 درصد از آخر هفته افتتاحیه بود. این رقم، مجموع باکس آفیس بین‌المللی را تا 29 ژوئیه به ۲۶۰.۵ میلیون دلار رساند. در داخل کشور نیز به رقم 235,8 میلیون دلار رسیده است.

دیزنی روز دوشنبه کل درآمد خود را از آخر هفته افتتاحیه به 441 میلیون دلار افزایش داد که در مقایسه با برآورد 438,3 میلیون دلاری که روز یکشنبه گزارش شده بود، افزایش یافته است.

فیلم ددپول و ولورین

به هر حال، فیلم Deadpool & Wolverine بزرگ‌ترین افتتاحیه درجه R در تمام دوران در داخل کشور، بین‌المللی و جهانی را کسب کرد. 10 بازار برتر خارج از کشور تا روز دوشنبه عبارتند از چین (27.6 میلیون دلار)، بریتانیا (25 میلیون دلار)، مکزیک (21.5 میلیون دلار)، استرالیا (14.1 میلیون دلار)، برزیل (10.8 میلیون دلار)، هند (10.6 میلیون دلار)، آلمان (10.5 میلیون دلار)، فرانسه (10.3 میلیون دلار)، کره (8.9 میلیون دلار) و ایتالیا (8.5 میلیون دلار).

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم ددپول 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadpool

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا