اخبار روز

عرضه ۲ خودرو تارا و هایما S ۷: آغاز فروش فوق‌العاده‌ ایران خودرو!/جزئیات


به گزارش پی ام آپ به نقل از همشهری آنلاین، فروش ایران خودرو با عرضه خودروهای  تارا دستی و هایما S ۷ آغاز شد و موعد تحویل این خودروها 90 روزه است.

بر اساس اطلاعیه ثبت نام جدید ایران خودرو، تارا دستی و هایما S7 به قیمت کارخانه ایران خودرو به ترتیب حدود 394 و یک میلیارد تومان فروخته شدند. همانطور که گفته شد متقاضیان ثبت نام فوق فروش ایران خودرو ظرف 90 روز خودروی خریداری شده را تحویل خواهند گرفت.

تکمیل مراحل ثبت نام تنها با مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی https://esale.ikco.ir/ امکان پذیر است، در صورتی که متقاضیان پرداخت را از طریق سایت دیگری انجام دهند، ایران خودرو مسئولیتی نخواهد داشت.

فقط ثبت نام کنندگان ایران خودرو به مدت سه ماه که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و اسامی آنها به عنوان اولویت سوم فروش ویژه پاییز و زمستان 1402 (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و این شرکت برای این افراد پیامک ارسال کرده است.یا نام شما در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو درج شده است، می توانید در این بخشنامه ثبت نام کنید.

عرضه ۲ خودرو تارا و هایما S ۷: آغاز فروش فوق‌العاده‌ ایران خودرو!/جزئیات


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا