اخبار روز

فروش خودروی بی ام و در چین از 23 سپتامبر! + عکس

بی ام و یک شرکت خودروسازی آلمانی چندملیتی است که از تولیدکنندگان بنام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به‌شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد.

بی ام و از شاسی بلند جدید خود به نام  اکس5 ال آی فیس لیفت در بازار چین خبر داد. X5 یکی از برجسته ترین محصولات صنعت خودرو در کلاس شاسی بلند است.

BMW X5 LI که فقط در بازار چین وجود دارد، اولین بار در سال 2022 ارائه شد، یعنی حدود یک سال و نیم پیش و اکنون BMW تصمیم گرفته است نسخه فیس لیفت خود را ارائه دهد. زیرا در بازار جهانی خودرو هیچ خودروسازی زودتر از 3 یا 4 سال دیگر فیس لیفت یک محصول فعال را معرفی نمی کند، اما ظاهراً این شرکت آلمانی قوانین بازار چین را نادیده گرفته است.

فیس لیفت BMW X5 LI پس از معرفی فیس لیفت جهانی خودروهای X5 و X6 در فوریه سال گذشته به بازار چین وارد می‌شود.

این شاسی بلند در واقع  فاصله بین محورهای طولانی محسوب می‌شود در شاخص محور حدود 130 میلی متر بیشتر از نسخه معمولی است. درهای عقب عریض تر هستند و فضای داخلی کابین فضای بیشتری را در مقابل پای سرنشینان عقب ارائه می کند.

این خودرو در کارخانه دادونگ چین قرار دارد و تحت نظارت ائتلاف ب ام و برلیانس آن تولید می شود. X5 LI در دو تریم از 23 سپتامبر وارد فاز فروش می شود.

مدل پایه X5 X Drive30 LH گفته می شود که این خودرو از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 258 اسب بخار بهره می برد. شتاب صفر تا 100 این مدل در حدود 7.2 ثانیه است.

برش بعدی X5 X درایو 40 LI می گوید از یک موتور 3 لیتری توربوشارژ هیبریدی ملایم استفاده می کند. قدرت این مدل 380 اسب بخار و شتاب صفر تا 100 کیلومتر آن حدود 5.5 ثانیه است.

ب ام و  اکس5 ال آی فیس لیفت

فروش خودروی بی ام و در چین از 23 سپتامبر! + عکس فروش خودروی بی ام و در چین از 23 سپتامبر! + عکس فروش خودروی بی ام و در چین از 23 سپتامبر! + عکس فروش خودروی بی ام و در چین از 23 سپتامبر! + عکس فروش خودروی بی ام و در چین از 23 سپتامبر! + عکس فروش خودروی بی ام و در چین از 23 سپتامبر! + عکس فروش خودروی بی ام و در چین از 23 سپتامبر! + عکس فروش خودروی بی ام و در چین از 23 سپتامبر! + عکس

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا