اخبار خودرو

فروش خودروهای برقی ب ام و ۳۴.۱ درصد رشد کرد

فروش خودروهای برقی ب ام و ۳۴.۱ درصد رشد کرد

با ورود به نیمه دوم سال جاری، برخی از خودروسازان اعداد عملکرد نیمه اول خود را منتشر می کنند. گروه BMW یکی از این خودروسازان که آمار فروش خود را بین ماه های دی تا خرداد منتشر کرده اند. جالب اینجاست که محبوبیت مدل های برقی از گروه BMW به میزان قابل توجهی افزایش یافته و این نوع خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته سهم بسیار بیشتری دارند.

بر اساس آخرین گزارش خودرویی که توسط BMW اعلام شده است، در نیمه اول سال جاری فروش خودروهای برقی این گروه 34.1 درصد افزایش یافته است. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود کمی شیطنت کرد و به عملکرد بهتری نسبت به “رقبای سنتی خود” اشاره کرد. همه ما می دانیم که این بیانیه متوجه چه کسی است!

من ماشین برقی BMW میفروشم
فروش خودروهای برقی ب ام و ۳۴.۱ درصد رشد کرد

رشد 22.2 درصدی در فروش مدل های الکتریکی BMW در سه ماهه دوم سال جاری

نگاهی به آمار منتشر شده توسط BMW نشان می دهد که این خودروساز بزرگ توانسته در نیمه اول سال 2024 179557 خودروی تمام برقی را به مشتریان خود تحویل دهد. همانطور که در بالا ذکر شد این رقم نسبت به نیمه اول سال 2024 رشد 34.1 درصدی را نشان می دهد. پارسال. از این تعداد 107933 دستگاه در فصل دوم امسال یعنی از ابتدای فروردین تا پایان خرداد به فروش رسید. این رقم نیز نسبت به سه ماهه دوم سال گذشته 22.2 رشد داشته است. به گفته بی ام و علیرغم چالش های بازار، این شرکت توانسته است بخش مهمی از بازار خودروهای برقی اروپا را در اختیار بگیرد.

ناگفته نماند که گروه BMW فقط برند آلمانی BMW نیست. این گروه علاوه بر برند اصلی شامل برندهای دیگری مانند Mini، Rolls-Royce و M Division نیز می شود.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا