اخبار روز سینما

فروش جهانی قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های John Wick از 349 دلار عبور کرد

فروش قسمت جهانی مجموعه فیلم های فیلم های John Wick از 349 میلیون عبور کرد: کمتر است در این روزها اکران قسمت چهارم مجموعه فیلم های فیلم های جان ویک ویک به نام نام به نام نام به به نام به نام به به به نام به نام نام به به حان ویک: بخش چهار (جان ویک: فصل 4 2023) و موفقیت زیاد او را نشنیده باشد، این فیلم هفته است که اکران خودش را در سینما آغاز کرده و تا این موفقیت موفق شده است فروش جهانی ای ۳۴۹ ۳۴۹ میلیون دلاری دلاری داشته باشد. در ادامه باکس آفیس این فیلم را بررسی کرد.

در این قسمت جان ویک بلاخره راهی برای شکست گروه عالی رتبه پیدا می کند. اما پیش از این که بتواند آزادی خودش را به بیاورد باید با دشمنی رو به رو شود که سر تا سر هم متحدین قدرتمندی دارند و دوستان قدیمی را تبدیل به دشمن دشمن می کنند.

تصمیمی که در اعلام این فیلم تا به لحظه در باکس آفیس فروش جهانی ۷ میلیون دلاری داشته است. که این فیلم را تبدیل به پرفروش ترین و موفق ترین قسمت این مجموعه فیلم می کند.

پیش از رکورد شکنی این فیلم، رکورد فروش این مجموعه در قسمت سوم یعنی جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (John Wick Chapter 3 Parabellum 2019) بود که طول اکرانـش در باکس آفیس فروشی ۳۲۸ میلیون دلاری را تجربه کرد که در حال حاضر قسمت چهارم میلیون دلار از آن جلو زده شده است.

به علاوه، این فیلم به نظر می‌رسد و می‌تواند بسیاری را به خود جلب کند، این فیلم تا این لحظه در سایت معتبر «آی‌ام‌دی‌بی» از ۱۱۶ هزار هزار مخاطب مخاطب مخاطب ۸ و ۲۲ را دریافت کرده است. همچنین تعیین کننده سایت «متاکریتیک» امتیاز ۷۸ از ۱۰۰ را به این فیلم داده است.

جا دارد اشاره کنیم که اولین اسپین آف، پیش درآمد از دنیای جان ویک با نام کانتیننتال (قاره) اینجا مشاهده کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا