اخبار روز سینما جهان

«فروزن ۳» به سینماها می‌آید

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، جنیفر لی، مدیر بخش خلاقیت دیزنی از هنر به کار رفته در انیمیشن موزیکال «یخ زده 3» رونمایی کرد. در این تصویر از انیمیشن ساخته شده توسط بریتانی لی، السا سوار بر اسب سفید و آنا سوار بر گوزن قهوه ای دیده می شوند.

به گزارش مهر در حالی که قبلا گفته می شد این فیلم در سال 2026 اکران خواهد شد، اما دیروز مشخص شد که در پاییز سال 2027 اکران می شود. انتظار می رود این فیلم در تاریخ 24 نوامبر، تاریخ اکران سنتی روز شکرگزاری دیزنی در سینماها اکران شود. فیلم ها

جنیفر لی نگفت که آیا فیلم چهارمی نیز وجود خواهد داشت یا خیر. او با همکاری کریس باک این انیمیشن را برای انیمیشن «یخ زده» و همچنین «یخ زده ۲» نوشته و کارگردانی کرده است.

داستان «یخ زده ۳» مانند ۲ داستان قبلی درباره پادشاهی خیالی آرندل و کریستن بل در نقش آنا و آیدینا منزل در نقش السا است. جاناتان گروف همچنین نقش کریستوف و جاش گاد را در نقش آدم برفی باهوش اولاف بازی می کند.

اولین فیلم “یخ زده” که در سال 2013 در سینماها اکران شد، با الهام از افسانه کلاسیک “ملکه برفی” نوشته هانس کریستین اندرسن ساخته شد. این فیلم بلافاصله تبدیل به یک فیلم پرفروش شد و ۱.۲۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و پنجمین فیلم پرفروش تاریخ شد. با این حال، در حال حاضر در رتبه 22 قرار دارد.

آهنگ های “یخ زده”، مانند “آیا می خواهی آدم برفی بسازی؟” و آهنگ Let It Go که توسط کریستن اندرسون لوپز و رابرت لوپز ساخته شد و برنده اسکار شد نیز بیش از 4.1 میلیون نسخه از موسیقی متن فیلم فروخت و فیلم در نهایت برنده اسکار بهترین انیمیشن بلند و گلدن گلوب شد. جایزه. این فیلم برنده بفتا و 5 جایزه فوری از جمله بهترین انیمیشن بلند شد.

در سال 2019، «یخ زده 2» با فروش 1.45 میلیارد دلار در سراسر جهان از فیلم اصلی پیشی گرفت. این فیلم که در آن زمان دهمین فیلم پرفروش تمام دوران بود و اکنون چهاردهمین فیلم پرفروش تمام دوران است، بیشتر به دنیای یخی آرندل کاوش کرد و عناصر، مکان ها و موجودات جادویی بیشتری را معرفی کرد.

علاوه بر این فیلم‌ها، جهان «یخ‌زده» در فیلم‌های ویژه تلویزیونی، فیلم‌های کوتاه، موزیکال برادوی، نمایش اسکیت روی یخ و غیره ادامه یافت.

۲۴۵۲۴۵

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا