اخبار روز

فرمول تعیین قیمت آپارتمان اعلام شد/ بیگی نژاد: این امکان را به شما می دهد که ملک را با قیمت بهتری بفروشید.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، داود بیگی نژاد با تشریح اینکه عوامل متعددی در تعیین قیمت ملک در مناطق مختلف شهر تهران موثر است، گفت: موقعیت بنا و اتصال آن به نقاط مختلف و مراکز اصلی شهر تاثیر زیادی دارد. در مورد تعیین قیمت ملک، به طوری که اگر دسترسی واحدها به مناطق مرکزی شهر و خطوط ارتباطی مترو و بارت راحت و سریع باشد، دلیل افزایش قیمت خواهد بود.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه داد: برای بسیاری از خریداران متراژ واحدهای مسکونی بسیار حائز اهمیت است و معمولا متراژهای 70 تا 85 متری پرطرفدارترین متراژهای واحد مسکونی هستند که بر قیمت آن نیز تاثیرگذار است. از آپارتمان. نقشه واحدهای مسکونی نیز به عنوان یکی از عوامل دیگر در تعیین قیمت مورد استفاده قرار می گیرد.

بیگی نژاد با بیان اینکه طول عمر و پوشش داخلی آپارتمان ها و مشاعات از دیگر عوامل موثر بر قیمت مسکن است، گفت: عمر کوتاه ساختمان و وجود امکانات در ساختمان ها می تواند باعث افزایش قیمت مسکن شود.

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: آپارتمان منعکس کننده نور است یکی عامل و محرک دیگری است که می تواند قیمت یک واحد مسکونی را افزایش دهد.

او اضافه کرد: نبود آسانسور و پارکینگ می تواند قیمت مسکن را کاهش دهد. این واحد در برابر بلایای طبیعی نیز آسیب پذیر است.

بیگی نژاد تاکید کرد: پلان و تجهیزات آشپزخانه و سرویس بهداشتی در صورت قرار گرفتن در محل مناسب واحد می تواند کلید فروش بهتر واحد باشد.

223225

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا