اخبار روز

فرمانده کل ارتش پیامی صادر کرد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت پاسدار فقید اصغر امینی برادر معنوی شهید امرالله امینی، شهیدان مرتضی و قاسم امینی و همچنین جانبازان را اعلام کرد. و جانبازان هشت سال دفاع مقدس.

به گزارش ایسنا، در پیام تسلیت پاسدار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درگذشت پاسدار اصغر امینی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم. من خدایم و منم بازگشت کننده.» در آستانه اربعین حسینی خبر ظهور مجاهد خستگی ناپذیر جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج اصغر (اکبر) امینی پیشکسوت میدان به ما رسید. ایثار و مقاومت، برادر سه شهید والامقام (شهیدان روحانی امرالله، مرتضی و قاسم امینی) مرا متاثر و متاثر کرد.

این دوستدار حسینی در سال 59 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و به مدت 70 ماه در سمت های مختلف از جمله معاون قرارگاه مهندسی رزمی صراط در دفاع مقدس حضور داشت. تکنیک رزم در دوران دفاع مقدس. وی همچنین در اوایل تشکیل ارتش در ساخت پادگان های سپاه و خانه های سازمان نقش موثری داشت.

از دیگر وظایف این بزرگوار می توان به موارد زیر اشاره کرد: مدیریت معاونت آماد و پشتیبانی ستاد مشترک سپاه را بر عهده داشت.

درگذشت این جانباز عزیز و رهبر معظم انقلاب اسلامی را به درگاه خداوند متعال تسلیت عرض نموده، علو درجات و با شهدای کربلا و برای خانواده محترم، بازماندگان و همرزمان ارجمندش صبر و اجر جزیل مسئلت می نمایم. راه تجلیل از قرآن و عزت و سربلندی ایران اسلامی

2727

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا