به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی درگذشت والده مکرم سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین چرازی را تسلیت گفت.

به گزارش مهر، متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ما از آن خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

پدران و مادران شهدا یکی از مهمترین آلات الهی برای تداوم جهاد بودند; مبادا ملت شکست بخورد. تا انقلاب در قمار جهانی زیر بار نرود و نتوان آن را در این تقابل جهانی از میدان خارج کرد. “حضرت امام خامنه ای”

با تأسف و تأثر مطلع شدیم که مادر بزرگوار شهید سرلشکر حاج حسین خرازی فرمانده لشکر 14 نقش آفرین امام حسین علیه السلام در گذشت و به فرزند شهیدش پیوست.

سردار شهید حاج حسین خرازی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس در رحم پاک این بانوی مؤمن و متقی با فرهنگ دینی و عشق به اهل بیت (ع) رشد کرد و در دوران انقلاب اسلامی رشد کرد. .

این شهید ارشد در عملیات های مختلف به فرماندهی تدبیر لشکر 14 سربلند امام حسین علیه السلام در پیروزی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تاثیر بسزایی داشت.

بی شک تربیت فرزند بزرگواری چون شهید ارشد حاج حسین خرازی در دامان این بانوی مؤمن، صبور و ایثارگر به اجر زحمات فرزندش کمک خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معنوی این مادر بزرگوار، به ملت شریف ایران، بیت شریف شهید خرازی، همرزمان این شهید گرانقدر و سایر بازماندگان تسلیت عرض می نمایم. بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسالت دارم.
امید است خداوند متعال روح پاک و مطهرش را در کنار فرزند شهیدش بر سر سفره ائمه طاهرین علیهم السلام به ویژه حضرت سیدالشهدا علیه السلام عنایت فرماید.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران

۲۷۲۱۸

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما