اخبار روز

فرصت طلایی انتخابات از نگاه قالیباف/ زاکانی: نباید چاپلوسی کنیم/ قاضی زاده هاشمی: هرگز به عقب برنگرد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، محمدباقر قالیباف پس از اولین مناظره در هنگام خروج از شبکه تلویزیونی گفت: انتخابات پیش رو فرصتی طلایی برای کشور است. انتخابات منطقی ترین، کوتاه ترین، دقیق ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ابراز اراده مردم، رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و فراهم آوردن آینده ای روشن و امیدبخش برای خود، فرزندان عزیزشان و ایران عزیز است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: از دوستانم در تلویزیون و رادیو تشکر می کنم که در زمان کوتاهی پخش ها را برگزار کردند و خدا را شکر از همه دست اندرکاران و مدیران این مجموعه.

قالیباف تصریح کرد: صراحتاً مجموعه نزدیکان و کاندیداها توانستند با بیانات صریح و دقیق خود به مسائل بپردازند و اخلاق و انصاف را رعایت کنند. ادامه مناظره ها و همکاری صدا و سیما می تواند اطلاعات دقیقی را برای تصمیم گیری در اختیار عزیزان قرار دهد. انشاالله هر چه سرنوشت خدا به مردم می دهد اتفاق بیفتد و به خیر و صلاح کشور تمام شود.

زاکانی: بحث هایمان را جدی بگیریم و از هم تعارف نکنیم

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همچنین تاکید کرد: امیدوارم نتیجه این گفت وگوها این باشد که به مردم فضایی داده شود تا مسیری را انتخاب کنند که بتواند به پیشرفت و پیشرفت کشور منجر شود.

علیرضا زاکانی پس از شرکت در اولین مناظره انتخاباتی که با محوریت مسائل اقتصادی از صدا و سیما خارج شد، گفت: جایی دارم که می توانم از همه دوستانی که تا پاسی از شب ایستادند و مردمی که دوست دارند تشکر کنم. همچنین از افراد دوست داشتنی که خسته شده بودند قدردانی کنید. ما با هم صحبت کرده ایم و امیدوارم نتیجه این گفتگو فضایی را روشن کند که می تواند گره از زندگی مردم باز کند و کشور را در مسیر پیشرفت و ترقی قرار دهد که یکی از مسیرهایی است که دوستان پیشنهاد می کنند.

وی ادامه داد: ذاتاً از ما انتظار می رود که صحبت هایمان را جدی بگیریم و تعارف نکنیم باید به این حق مردم احترام بگذاریم و موضوعات و ابعاد مختلف را در یک جهت با جدیت، دقت و احترام باز کنیم. همچنین سعی کرده ام چهار مضمون کلی را در حوزه اقتصاد بیان کنم که ایجاد استقلال در حوزه اقتصاد از ارز حاصل می شود. من با منطق خودم ارائه کردم که نیاز به توضیح داشت.

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه توضیح داد: جلوگیری از خام فروشی بر اساس دانش و ایجاد ارزش افزوده و سپس مشارکت مردم و سپس توزیع ثروت ایجاد شده در بین عموم مردم با توجه به ظرفیتی که دارند. بیاورند، از جمله برنامه ها، انشاءالله بتوانیم ابعاد این نارضایتی ها را باز کنیم و مردم عزیز بتوانند با برنامه ها، اعتبار و ریشه آن ها آشنا شوند. .

قاضی زاده هاشمی: هرگز به عقب برنگرد

قاضی زاده هاشمی در پایان اولین مناظره شش نامزد ریاست جمهوری گفت: جدای از زمان طولانی، مناظره خوبی بود.

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: از عوامل و دوستانمان در صداوسیما تشکر می کنم.

وی گفت: ما سعی کرده ایم آنچه را که داریم صادقانه و بدون کتمان ارائه کنیم. البته، برنامه مناظره با برنامه کارشناسی متفاوت است و در دوره کارشناسی، برنامه های هر داوطلب به راحتی قابل کشف است، اما در مناظره …» اختلاف نظرها با معیار عمومی مطرح می شود.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: در نهایت می گویم هرگز به عقب برنگرد.

2727

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا