اخبار روز سینما

فرصت جدید Sabavision برای فعالان بازار تبلیغات دیجیتال!


صباویژن یکی از فعال ترین آژانس های تبلیغات آنلاین کشور دارای پرطرفدارترین سامانه اشتراک ویدیویی کشور آپارات، بزرگترین سامانه VOD شبکه مانیتورینگ خانگی کشور (فیلیمو) و سایر ناشران پرمخاطب در همسان و همچنین بنرهای تبلیغاتی است. ، اخیراً دستخوش تغییرات اساسی و عملی در سیستم خود شده است.

این تغییرات با بررسی نیازهای بازار کار و فعالان این حوزه به منظور ایجاد بستری به روز و حرفه ای برای انتشار آگهی های دیجیتال و ایجاد فضایی به روز و به روز صورت گرفت. پلت فرم تاریخ با استفاده از آخرین روش های ارتباطی با کاربران. فناوری های زیرساخت، تعامل و مدیریت کمپین های تبلیغاتی.

در نسخه جدید نرم افزار Sabavision امکان ایجاد برنامه های هدفمند و بهینه شده با توجه به نیاز کاربر، ارائه پیش بینی و دسترسی به گزارش های مفهومی و کاربردی مختلف وجود دارد. از طرفی روند ایجاد تبلیغات و راه اندازی کمپین ها ساده و تسریع شده است.

لازم به ذکر است که این تغییرات به منظور فراهم نمودن فضای مناسب برای نیاز متخصصین فعال در حوزه تبلیغات و نشر و تسهیل کار با سرویس جدید صورت گرفته است و توضیحات و آموزش های لازم در تمامی خدمات گنجانده شده است. مراحل ایجاد برنامه و تبلیغات

این امکانات هم اکنون به صورت آزمایشی با نسخه قبلی کنترل پنل ساباویژن برای تمامی کاربران و مشتریان در دسترس است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا