اخبار روز سینما

فرصت تماشای “من نفرت انگیز 4” با خانواده در باغ کتاب / “من نفرت انگیز 4” با دوبله ویژه در فیلمو


طبق اخبار شما: انیمیشن محبوب «من نفرت انگیز» که قسمت چهارم آن به کارگردانی کریس رنو ساخته شده بود با دوبله ویژه فیلمو منتشر شد.

بنا به درخواست طرفداران، این انیمیشن در روز جمعه 26 منتشر خواهد شد. مرداد این کتاب در سینمای روباز باغ کتاب اکران می شود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت از سایت سینماتیکت اقدام کنند.

در حالی که اشکان صادقی مدیریت دوبلاژ را برعهده داشت، علی باقرلی، مریم نوری درخشان، مرجانه فشنگچی، آیسن نوروزی، دیانوش آصف وزیری، مینا گلپایگانی، ندا آسمانی، محسن پرتوی، آرش فلاحت پیشه، فرزانه فیضی و حمید صلاحی صداپیشگی را بر عهده داشتند. مرد نفرت انگیز 4″ . رزیتا غفاری هم هست یکی او سخنران افتخاری این گروه است.

در انیمیشن Despicable Me 4 (من نفرت انگیز) بار دیگر گرو و مینیون های زردرنگ و بامزه بازگشتند تا ماجراهای خنده دار و گاه ماجراجویانه را به نمایش بگذارند.

گرو جونیور گرو و عواملش را برای انجام ماموریتشان به چالش می کشد. ما با یک بچه بازیگوش جدید به نام (ازدواج گرو و لوسی) آشنا می شویم. این بار خانواده گرو در خطر است و باید از آنها محافظت شود، بنابراین مینیون ها به سلاح تبدیل می شوند تا با یک دشمن قدرتمند جدید که برای انتقام می آید روبرو شوند…


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا