فردا 511 و J4 تاکسی می شوند

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به اینکه به زودی دو خودروی جدید به ناوگان تاکسیرانی کشور اضافه می شود، از معرفی تاکسی های جدید «چانگان» و «جی4» خبر داد.

اطلاع رسانی کند آخرین ماشین به گزارش ایسنا، سید سجاد انوشه با بیان اینکه تاکسی دیگری به نام «سمند سورن» در کشور نخواهیم داشت، از اضافه شدن خودروی چانگان به ناوگان تاکسیرانی کشور و جمع بندی نهایی این خودرو خبر داد و افزود: چندین خودرو چانگان قرار خواهد گرفت. به آنها پلاک تاکسی داده شده و به زودی چانگان خود را به عنوان تاکسی معرفی می کند.

وی دومین خودروی مورد استفاده در ناوگان تاکسیرانی کشور را خودروی «جی 4» شرکت کرمان موتور اعلام کرد و با تاکید بر اینکه گروه کرمان موتور اقدامات لازم را برای این امر پیگیری خواهد کرد، گفت: به زودی این خودرو پلاک تاکسی هم داشته باشد.» و ظرف دو هفته آینده این وسیله نقلیه به ناوگان تاکسیرانی کشور می پیوندد.

معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین به جلسه خود با مدیرعامل سایپا در خصوص خودروی ساینا و تصویب این خودرو به عنوان تاکسی در ناوگان تاکسیرانی اشاره کرد و گفت: شرکت سایپا هنوز این خودرو را در اختیار ندارد. ظرفیت . خودروی ساینا را وارد تاکسی سرویس کرده و همچنان در حال ارائه خدمات برای خواسته های شما هستیم و به محض اطلاع از امکان تولید خودرو ساینا به صورت تاکسی. ساینا قطعا به ناوگان تاکسیرانی کشور خواهد پیوست.

وی با اشاره به اختصاص 3000 دستگاه خودرو به شهرداری های کشور برای نوسازی تاکسی های فرسوده و مهلت دو ماهه برای ورود این تعداد تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور، گفت: اکثر این خودروها تاکسی های چانگان و جی 4 هستند» برای کرمان موتور و حتی پیش بینی کرده ایم که کرمان موتور دستگاه های بیشتری را برای ورود به این ناوگان در اختیار ما قرار دهد و حالا چانگان به عنوان تاکسی به زودی وارد چرخه حمل و نقل تاکسی می شود.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور یادآور شد: امروز فرصت دو ماهه برای ورود 3000 تاکسی جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور آغاز شد و شهرهایی که به جمع بندی نهایی می رسند و مطالبات آنها برای ورود این وسایل نقلیه وارد ناوگان حمل و نقل شوند و خود را در اولویت اعلام کنند. چرا که برای شهرها محدودیتی برای اضافه شدن این خودرو به ناوگان تاکسیرانی وجود ندارد و هر شهری که تقاضای خود را اعلام کند و اقدامات لازم را برای تکمیل درخواست خود در مدت زمان کوتاه انجام دهد در اولویت است.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما