با توجه به گفته های «فرانسین میسلر» خواننده مشهور لیدی گاگا ، در فیلم جوکر 2 (جوکر: جنون دو نفر) اجرای فوق العاده‌ای از خود نشان داده است.

در مصاحبه‌ای جدید، «فرانسین میسلر»، که مدیر انتخاب بازیگر برای فیلم جوکر: جنون دو نفر است، اعلام کرد که همه‌ی افراد از بازی «لیدی گاگا» در این فیلم به شگفتی خواهند افتاد و اینکه عملکرد او فراتر از انتظارات بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازیگری معرکه لیدی گاگا در جوکر 2

«میسلر» گفت:

«گاگا» بسیار عالی در این فیلم ظاهر شد. نقش‌آفرینی او هوش ما را می‌برد. من این نقش را به او پیشنهاد نکردم، اما «تاد فیلیپس»، کارگردان فیلم، این ایده را داشت و این تصمیم واقعاً درست بوده است.

وی ادامه داد:

من حیرت‌زده شدم از بازی او. ما توانایی‌های «گاگا» را در آثاری مثل A Star is Born دیده بودیم، اما فکر می‌کردم که نقش یک خواننده به او می‌آید. اما او نشان داد که می‌تواند در ژانرهای مختلف همچون جنون و انحراف نیز عالی عمل کند.

لیدی گاگا

 

جوکر: حنون دو نفر (Joker: Folie à Deux) به کارگردانی «تاد فیلیپس»، که بازگشت «واکین فینیکس» به نقش «جوکر» را به تصویر می‌کشد، در حال ساخت است. «گاگا» نیز به عنوان «هارلی کوئین»  در فیلم ظاهر می‌شود. جزئیات بیشتری از داستان فیلم در دسترس نیست، اما گفته شده که بسیاری از وقایع آن در تیمارستان آرکهام اتفاق می‌افتد.

فیلم جوکر 2 قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) به سینماها بیاید و بازیگرانی دیگر همچون «زاسی بیتس»، «کاترین کینر»، «برندن گلیسون» و «جیکوب لافلند» در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری لیدی گاگا چیست؟ آیا شما از طرفداران او هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما