فراری برقی ممکن است بیش از نیم میلیون دلار قیمت داشته باشد

خودروی برقی دیگری از فراری نیز در دست ساخت است.

طبق آخرین گزارش خودرویی، بهترین راز این روزهای مارانلو، فراری برقی است. اولین فراری بدون موتور احتراقی تقریباً یک رمز و راز باقی مانده است. تنها چیزی که تاکنون می دانیم این است که این اسب بخار در یک کارخانه جدید در زادگاه شرکت ساخته خواهد شد و قرار است در سه ماهه آخر سال 2025 وارد بازار شود. رویترز از منابع شناخته شده شنیده است که اسب برقی ایتالیایی حداقل قیمت خواهد داشت. 500000 یورو

این رقم با نرخ ارز فعلی حدود 537000 دلار است. با این حال، به دلیل مالیات های منطقه ای و تغییرات قیمت، قیمت ها در سراسر جهان بسیار متفاوت است. به هر حال، شایعات قیمت درخواستی مربوط به نسخه پایه است، اما به ندرت مالک یک فراری بدون آپشن خریداری می کند. با تبدیل به دلار، قیمت درخواستی اعلام شده تقریباً به اندازه یک SF90 Stradale معمولی گران است، نه SF90 XX Stradale با قیمت 890000 دلار.

شایعه شده است که دومین خودروی الکتریکی فراری نیز وارد مرحله توسعه اولیه شده است. پس از شاسی بلند Purosangue و اولین مدل الکتریکی، افزودن مدل دیگری به محدوده می تواند به انحصار این برند آسیب برساند. برای اینکه برند تضعیف نشود، اعتقاد بر این است که این شرکت قصد دارد حداقل برای مدتی تولید را به بیش از 20000 خودرو در سال محدود کند.

یک فراری برقی می تواند بیش از نیم میلیون دلار قیمت داشته باشد
فراری برقی ممکن است بیش از نیم میلیون دلار قیمت داشته باشد

فروش سال به سال به طور پیوسته افزایش یافته است و به 13663 دستگاه در سال 2023 رسیده است و مردم مایلند سال ها برای تحویل منتظر بمانند. در نوامبر گذشته، بندتو ویگنا، مدیر عامل شرکت، گفت که دفترچه های سفارش در سطح رکوردی قرار دارند و تولیدات برای سال 2025 قبلاً به فروش رسیده است. این بدان معنی است که سفارشات جدید تا سال 2026 تحویل داده نمی شوند.

فراری تولید سالانه Purosangue را به 20 درصد از کل تولید محدود کرده است تا از تبدیل شدن به یک برند فقط SUV جلوگیری کند. قیمت مدل های Driving از حدود 400000 دلار شروع می شود و احتمالاً بدون محدودیت تولید فروش بهتری خواهند داشت. با یک کارخانه جدید در راه، خودروهای بیشتری از خط مونتاژ خارج خواهند شد. هیجان‌انگیزترین خودروی ابرخودروی است که انتظار می‌رود اواخر امسال رونمایی شود.

امانوئل کاراندو، رئیس بازاریابی محصولات فراری، اخیراً گفته است که این خودرو صدای واقعی خواهد داشت و یک فراری واقعی خواهد بود. انتظار می رود تا سال 2026، این مدل بی نام حدود پنج درصد از کل فروش را به خود اختصاص دهد. پیش بینی می شود تا سال 2030 خودروهای الکتریکی 40 درصد از کل محموله های سالانه را تشکیل دهند.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما