فراخوان واریز وجه و ثبت نام دیگنیتی پرایم - مهر 1403

شرایط فروش عالی خودرو از شرکت دیگنیتی پرایم بهمن این موتور در مهر 1403 با تاریخ تحویل اسفند 1403 به ویژه برای کسانی که در سیستم انتخاب شده اند تحویل می شود.

شرایط فروش عالی خودرو از شرکت دیگنیتی پرایم بهمن موتور در روز دوشنبه 25 مهر 1403 در سایت فروش اینترنتی این شرکت با موعد تحویل اسفند 1403 برای افراد منتخب در سامانه یکپارچه فعال می شود.

شرایط فروش:

قیمت رنگ زینتی رنگ بدن زمان تحویل
1,546,806,000 تومان سیاه یا قرمز سفید یا سیاه هفته اول اسفند ۱۴۰۳

Dignity Prime مشخصات فنی

نیروهای محرک پرایم دیگنیتی این موتور مجهز به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با کد موتور SFG15T است. این موتور در مجموع توانایی 148 را دارد. اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور از طریق یک گیربکس شش سرعته مصنوعی تولید می شود. CVT انتقال به چرخ های جلو جالب است بدانید که این موتور یکی از محبوب ترین موتورهای گروه دانگ فنگ است و در بسیاری از محصولات این شرکت استفاده می شود.

نسخه اصلی از کرامت سیستم تعلیق. مک فرسون در محور جلو و از سیستم تعلیق. چند پیوندی این خودرو از اکسل عقب استفاده می کند، بنابراین می توان انتظار داشت که این خودرو عملکرد مناسبی داشته باشد. کرامت اصلی استاندارد آلایندگی یورو 5 را دارد و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که رقم خوبی برای این خودرو است.

ویدیوی معرفی Dignity Prime

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما