اخبار روز سینما

فراخوان دومین دوره مسابقات بانوان دیار دیلم اعلام شد

تمامی بانوانی که در حوزه های خانواده، جمعیت، کارآفرینی و اشتغال، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی ایفای نقش می کنند، می توانند برای ثبت نام در این رویداد بانوان و یا معرفی بانوان موفق و تاثیرگذار که می شناسند به سایت B2n.ir/banoyedeylam مراجعه کنند.

پی ام آپلود، نشست رونمایی از پوسترها و اعلام فراخوان دومین دوره مراسم بانوان «بانوی دیلم» امروز در منزل شهیده زهرا زهیحی اولین شهید دیارمیرزا، خانواده معظم شهدا برگزار شد. کشور طیبه صالحین در فومن.

در این نشست دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان ضمن تشریح اهداف این مراسم اظهار داشت: این رویداد با هدف شناسایی، تکریم و روایت سرگذشت بانوان موفق محجبه گیلانی برگزار می شود. .

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی به معرفی سومین الگوی زنان به عنوان نامه نوین انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: در سایر الگوهای غربی، زنان همیشه در حاشیه بوده اند و هرگز الگو نبوده اند. برای تاریخ نگاری، در حالی که انقلاب اسلامی به دنبال معرفی الگویی از زنانگی است که در قله شکل گیری الگو و تاریخ نگاری قرار دارد.

رئیس دفتر بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه پیشبرد اهداف مراسم بانوی دیلم با مشارکت همه بانوان موفق گیلان محقق می شود، گفت: : شناسایی، ایجاد ارتباط و هم افزایی بین بانوان پیشرو و تاثیرگذار گیلان در انقلاب اسلامی قطعا برکات بسیاری را برای استان و کشور به همراه خواهد داشت.

فاطمه حاجی هادی از آغاز ثبت نام رویداد «بنی دیلم» از امروز تا بیستم خبر داد. اردیبهشت ماه ماه افزود: تمامی بانوانی که در زمینه های خانوادگی، جمعیتی، کارآفرینی و اشتغال، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی ایفای نقش می کنند می توانند برای ثبت نام در این رویداد بانوان و یا معرفی بانوان تاثیرگذار موفق به آدرس اینترنتی B2n.ir/banoyedeylam اطلاع داشته باشند. آی تی

وی با تاکید بر اینکه موضوع جمعیت، کارآفرینی، اشتغال و خانواده از موضوعات ویژه دومین دوره رویداد «بانوی دیلم» است، خاطرنشان کرد: اختتامیه این رویداد در خرداد این ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان دومین دوره مراسم بانوان «بانوی دیلم» با حضور خانواده شهیده زهرا زهیحی در منزل این شهید بزرگوار برگزار شد. .

شاگرد شهیده زهرا زهیحی اولین شهید خانواده طیبه صالح در کشور است که در حمله تروریستی سال 1390 در جاده سامرا – بغداد به شهادت رسید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا