اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

ساخت شگفت انگیز بزرگترین آیفون جهان با ارتفاع 2 متر!

در دنیای امروز، احتمالاً بسیاری از کاربران دوست دارند با گوشی هایی کار کنند که صفحه نمایش بزرگی دارند. وجود صفحه نمایش بزرگتر، حضور کاربر در شبکه های اجتماعی، استفاده از سرویس های پیام رسانی و تماشای فیلم را دلپذیرتر می کند و حتی عمر باتری این دستگاه ها بیشتر می شود. اکنون یک یوتیوبر دستگاهی ساخته است که به آن “بزرگترین آیفون جهان” می گویند.

«متیو بیم» یکی از کانال های سرگرم کننده یوتیوب است که بینندگان خود را با محتوای متنوع سرگرم می کند. او در یکی از ویدیوهای جدید خود با عنوان «بزرگترین آیفون دنیا را ساختم» نسخه بسیار بزرگی از گوشی اپل را ارائه کرده است که حدود 2 متر ارتفاع دارد و البته می توانید با آن کار کنید.

ساخت بزرگترین آیفون جهان

با این حال، همانطور که Beam در ویدیوی خود توضیح می دهد، این دستگاه یک آیفون واقعی نیست، بلکه ترکیبی از چندین دستگاه مختلف است. صفحه نمایش آن از پنل های لمسی است که برای تلویزیون استفاده می شود. سپس این تلویزیون به مک مینی متصل می شود و به دستگاه امکان می دهد برنامه ها و ویژگی های مشابه آیفون را در مقیاسی بسیار بزرگتر اجرا کند.

با این حال، تقریباً هر کاری که از یک آیفون انتظار دارید را می توان با آن انجام داد. این یوتیوبر در حین تست دستگاه خود کارهای مختلفی از جمله گرفتن سلفی، تنظیم تایمر و خرید از طریق Apple Pay را انجام می دهد. او همچنین بزرگترین آیفون جهان را با خود در اطراف شهر نیویورک می برد و از آن برای حرکت در پارک مرکزی نیویورک استفاده می کند!

سرانجام پس از سنترال پارک نیویورک به استودیوی «مارکز براونلی» یوتیوبر سرشناس و مشهور در حوزه فناوری می رود تا پروژه خود را به او نشان دهد. Brownlee کاملا تحت تاثیر بزرگترین آیفون جهان و عملکرد صفحه نمایش لمسی، تنظیم صدا و دکمه های پاور قرار گرفته است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا