اخبار روز سینما

فتح الله طاهری بازیگر سینما و تلویزیون ایران درگذشت

فتح الله طاهری پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، روز جمعه به دلیل بیماری گوارشی که مدتی با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، دار فانی را وداع گفت.

وی از چندی پیش به علت مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری شده بود. «محسن طاهری»، فرزند این بازیگر پیشکسوت، لحظاتی پیش خبر درگذشت پدرش را اعلام کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فتح الله طاهری درگذشت

«فتح‌الله طاهری» از 7 مرداد به علت بیماری گوارشی در بیمارستان بستری و از 8 مرداد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان بود. وی همچنین اردیبهشت ماه امسال نیز به دلیل همین بیماری در منزل خود بستری بود و به همین علت نتوانست در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی حضور یابد. در حالی که هزینه‌های درمانی بسیار بالا بود، او بدون منبع درآمد، توانایی پرداخت این هزینه‌ها را نداشت.

فتح الله طاهری
فتح الله طاهری

«طاهری» در آثار مختلفی از جمله سد معبر، محمد رسول الله(ص)، پرویز، یک اسم و مجموعه‌های نمایشی همچون نوبت لیلی، سیاوش، شرایط خاص، دردسرهای عظیم و قهر و آشتی به ایفای نقش پرداخته است.

او همچنین سابقه 60 سال اجرای تعزیه را در کارنامه هنری خود داشت و در کنار استاد «داوود فتحعلی‌بیگی»، در اجرای نمایش‌های تئاتری مختلفی نیز فعالیت داشت. وی یکی از مورد احترام‌ترین بازیگران ایران است و یاد و خاطره او همواره در قلب اهالی هنر باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی درگذشت فتح الله طاهری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا