به گزارش بازتاب آنلاین فال ابجد روشی کهن برای دریافت نبوت و هدایت است. فال ابجد به عنوان یک روش سنتی در فرهنگ ایرانی شناخته شده است. فال گیری اغلب به صورت غیر رسمی و در جمع های دوستانه یا خانوادگی انجام می شود و بیشتر سرگرم کننده است تا علمی.

متولد شود فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: DBA

نظر: به زودی معاملات سودآوری را انجام خواهید داد که شما را به موقعیت های عالی و خوشبختی در زندگی خود می رساند و آینده شما را زیبا و شاد می کند. به نیازمندان در زندگی خود کمک کنید تا خداوند شادی و آرامش خاصی را وارد زندگی شما کند. ذاتاً اجتماعی هستید و همیشه در محاصره ی جمعیت هستید، اما اخیراً ترجیح می دهید تا حد امکان از جمعیت دوری کنید. این روزها افکاری در ذهن داری که دیگران اصلاً آنها را کاربردی نمی دانند، حقیقت این است که اگر می خواهی کاری را انجام دهی، هیچ مانعی در مقابلت نیست و رویاهایت محدودیتی ندارد، روحیه خود را بالا نگه دار به عقب برنگرد مراقب دوستان خود باشید

متولد شود اردیبهشت ماه

علامت زودیاک شما: DDB

نظر: یکی می خواهد شما را نابود کند و در زندگی شما را به دردسر بیاندازد، این بهتر است. عقل خود را در مورد خود حفظ کنید و فریب ظاهر اطرافیان خود را نخورید. هرگز به ثروت نامشروعی که زندگی شما را از هم می پاشد دست نزنید. ظاهر خیلی جدی شما دیگران را گمراه می کند، اگر کسی را دوست دارید بهتر است روی لبخند خود کار کنید. در محل کار بسیار مراقب صحبت های خود باشید تا از اشتباهات جبران ناپذیر جلوگیری کنید. در اطراف شما یک فرد ثابت قدم و لجباز وجود دارد و این شما را بسیار آزار می دهد. از نظر اجتماعی همیشه اصل خوش اخلاقی و ادب را در پیش می گیرید، بهتر است با حفظ احترام او را از خود دور کنید.

متولد شود خرداد

علامت زودیاک شما: بد

نظر: بهتر است قدر لحظات زیبای زندگی خود را بدانید. افکار منفی را از ذهن خود دور کنید و هرگز مسیرهای اشتباهی را دنبال نکنید که نشانه شما را تاریک جلوه دهد و سعی در نابودی شما کند. همیشه در زندگیتان به خدا امیدوار باشید تا به هدفتان نزدیک شوید. موقعیت خاصی که پیش می آید ایجاب می کند که برای کار مداوم آماده باشید. اکنون زمان آن است که تمام تلاش و انرژی خود را صرف چیزی کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. شما فردی را خواهید داشت که هم بسیار خلاق است و هم روحیه فوق العاده ای در کنار شما دارد تا کسب و کار شما را به پیش ببرد. یک تغییر شیرین جدید در زندگی شما رخ داده است که شما را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

متولد شود تیر

ابجد فال شما:

نظر: فال خوب است. یک نفر از دور به دیدار شما می آید و می خواهد یک پیشنهاد عالی به شما بدهد، این بهتر است. به این پیشنهاد که موفقیت و سربلندی در زندگی را برای شما به ارمغان می آورد و در مدت زمان بسیار کوتاهی شما را از مشکلات و گرفتاری ها نجات می دهد، پاسخ مثبت دهید. شما خریدی خواهید کرد که شما را خوشحال می کند. این روزها که تحت تاثیر پیشنهاد جدیدی که به شما ارائه می شود سردرگم و مضطرب هستید، این پیشنهاد ممکن است مربوط به یک موضوع کاری یا یک موضوع احساسی باشد که به شما اجازه می دهد تا به سمت جلو حرکت کنید و خلاقیت داشته باشید. به زودی پیامی دریافت خواهید کرد و مرحله جدیدی از رابطه را تجربه خواهید کرد. با یک اتفاق غیرمنتظره خوشحال و راضی خواهید بود.

متولد شود مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: AAC

نظر: به اذن خدا گره از کار شما به زودی باز می شود و روزنه ای در آینده شما ایجاد می شود که شما را به اهداف و رویاهایتان می رساند، این بهتر است; نگران نباش زندگیت را خوب بساز و به اذن خدا همه مشکلاتت از بین خواهد رفت. چیزهایی را که می شنوید باور نکنید، گاهی ممکن است افراد برای رسیدن به اهدافشان کمی دروغ بگویند. از جزئیاتی که شما را به پاسخ سوالی که به دنبال آن هستید می رساند غافل نشوید. اگر می‌خواهید دوست داشته باشید، با کوچک‌ترها مهربان‌تر باشید و به بزرگ‌ترها بیشتر احترام بگذارید. منتظر دریافت تصمیم یا سند هستید، فعلا صبور باشید.

متولد شود شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: بابا

نظر: فال خوب نیست. افراد زیادی هستند که می خواهند در آینده مشکلات بزرگی برای شما ایجاد کنند و شما را با نابودی و شکست مواجه کنند. در زندگی خود مراقب باشید و هرگز کارهای اشتباه انجام ندهید. اگر به فکر معامله هستید سعی کنید آن را به تعویق بیندازید زیرا با شرایط فعلی این معامله به نفع شما نخواهد بود. قبل از هر اقدامی به فردی که منتظر شماست پاسخ دهید. هر چه بیشتر بدهید، بیشتر دریافت می کنید. دست کسی را که برای کمک به شما دراز می کند، برنگردان. موفقیت خوشایندی در مورد یک موضوع تجاری برای شما اتفاق می افتد.

متولد شود مهر

ابجد علامت زودیاک شما: AJA

نظر: نیت شما محقق خواهد شد، اما باید بسیار صبور باشید و از عجله دست بردارید زیرا در این صورت پشیمانی به سراغ شما می آید. یک زن می خواهد به شما صدمه بزند، از او دوری کنید و مراقب خودتان باشید. به زودی اتفاقات خوبی برای شما خواهد افتاد و خدا را هزاران بار شکر خواهید کرد. شما آنقدر سرتان شلوغ است که نمی توانید جواب بگیرید، این همه هیاهو فقط باعث پشیمانی شما می شود. آنچه را که قرض گرفته اید در اسرع وقت به صاحبش برگردانید. هر چه زودتر ماموریت خود را با یک نفر روشن کنید. زمان همیشه آنطور که می خواهید پیش نمی رود، خودتان را با تغییرات و منفی های این روزها هماهنگ کنید. زمان مناسبی برای تغییر شغل نیست.

متولد شود آبان

ابجد علامت زودیاک شما: AJB

تعبیر: نیت شما محقق می شود و از غم و اندوه خلاص می شوید. سرمایه زیادی به دست خواهید آورد که شما را از مشکلات مالی نجات می دهد. اگر مشکلات حقوقی دارید، نگران نباشید، موفقیت در کنار شماست. اگر همسرتان با شما ناسازگاری دارد نگران نباشید زیرا به زودی از این رفتار خود پشیمان خواهد شد. برای نجات به خدا توکل کن هیچ کس نمی تواند با احساسات شما بازی کند مگر اینکه شما اجازه دهید، این را بهتر از هرکسی می دانید. ورزش کنید، حتی اگر فقط یک پیاده روی ساده روزانه باشد. وقت آن است که سلامتی خود را در اولویت قرار دهید. در گروه ظاهر شوید و خود را از دیگران پنهان نکنید. زیاد ننوشید، دست شما را خشک می کند و برای سلامتی مضر است.

متولد شود آذر

ابجد علامت زودیاک شما: JJA

تعبیر: نیت شما محقق می شود و خیلی زود به آرزوهایتان می رسید، ارث زیادی خواهید برد و وضعیت مالی تان خوب می شود. به زودی فرد جدیدی وارد زندگی شما می شود که شادی و خوشبختی زیادی را به همراه خواهد داشت. سعی کنید به بزرگترهای خود احترام بگذارید. شخصی نزد شما می آید و درخواست کمک می کند، اگر توانایی کمک به او را دارید به او کمک کنید، اما اگر این توانایی را در خود نمی بینید با وعده های توخالی او را تشویق نکنید. شما نیاز به مشاوره در مورد یک موضوع حقوقی ساده دارید. کاری که به شما سپرده شده را جدی بگیرید تا نیازی به عذرخواهی نداشته باشید. یک اتفاق احساسی برای شما رخ خواهد داد، آن را نادیده نگیرید.

متولد شود دی

ابجد علامت زودیاک شما: ABB

نظر: شما نیت بدی دارید، پس از وارد شدن به مشکل خودداری کنید. سرنوشتت را بپذیر و سعی نکن به خاطر چیزهایی که نداری خدا را نفرین کنی چون هر چه داری از دست می دهی. از حرام ها و دروغ ها و سخنان ناسزا بپرهیزید زیرا خود را به ورطه هلاکت می کشانید. مسئولیت شما در محیط کار باعث می شود که مدیران مسئولیت های دیگری را به شما واگذار نکنند. برای چند روز به یک سفر خواهید رفت و در طول سفر خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد که ممکن است تصمیم شما را تغییر دهد. یک نفر برای شما متاسف است، وقتی این عدم اطمینان و رنجش از بین می رود، بازگشت و به دست آوردن قلب شما سخت تر می شود، حتی اگر اشتباه کند.

متولد شود بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: ADA

نظر: نیت شما خوب است و شانس خوبی در انتظار شماست. اگر از دست کسی عصبانی هستید، او به زودی نزد شما می آید و بابت کاری که انجام داده عذرخواهی می کند. خیلی زود پولی را که از دست داده اید دریافت خواهید کرد. اگر قصد دارید معامله ای را آغاز کنید بسیار مراقب باشید. کارهای شکست خورده را بررسی کنید و دلایل شکست را بیابید تا از تکرار گذشته جلوگیری کنید. به احساسات خود توجه کنید، شخصی احساسات عاطفی شما را تحریک می کند و این می تواند روابطی را ایجاد کند که قبلاً به آن فکر نکرده اید اما برای شما خوشایند خواهد بود. باید در مسائل مالی راضی باشید.

متولد شود اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: JA

نظر: خیلی زود به هدف خود می رسید و باید خود را آماده کنید. رفتار نامناسبی که دیگران را از شما دور می کند را متوقف کنید. اگر قصد دارید کار غیر قانونی انجام دهید و به دردسر افتادید، از دوستان خود دوری کنید تا خدا به شما آسیب نرساند. در انجام کاری که پیش روی شماست معطل نکنید. عشق و اعتقاد شما به تصمیمی که گرفته اید شما را بهتر و سریعتر به هدفتان می رساند و اگر فردی بیش از حد محبت آمیز شما را آزار داده و فکر می کنید رفتار او نشانه ضعف طرف مقابل است، در اشتباه هستید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما