اخبار روز سینما

فال روزانه متولد کدام ماه هستم صبورترم!


به گزارش شمانیوز: طالع بینی یعنی پیش بینی. پیش بینی سرنوشت افراد و پیش بینی حوادث را طالع بینی می گویند. طالع بینی از زمان های قدیم وجود داشته و طرفداران زیادی دارد. طالع بینی را افرادی که می دانند و دانش دارند در سراسر جهان انجام می دهند. در طالع بینی ویژگی های اخلاقی و شخصیتی افراد نیز توضیح داده می شود. در زیر فال بر اساس صبر افراد را می خوانید.

فروردین

متولد شدن فروردین در بین متولدین ماه های دیگر سال ضعیف ترین افراد هستند و در رتبه اول قرار دارند. این افراد نمی توانند برای هیچ کاری صبر و حوصله زیادی به خرج دهند و به دلیل همین ویژگی خود آسیب می بینند. آنها دوست دارند نتایج هر چیزی را به سرعت ببینند و از انتظار رنج زیادی می برند.

اردیبهشت ماه

بردباری و بردباری یکی از بارزترین خصوصیات افراد ذاتی است. اردیبهشت ماه است. متولد شدن اردیبهشت ماه آنها کاملا صبور، آرام و بردبار هستند و به ندرت آنها را در اوج عصبانیت می بینند. با این حال، افراد خودخواه و متعصب نیز وجود دارند.

خرداد

متولد شدن خرداد مردم اغلب غیرقابل پیش بینی هستند. گاهی بسیار صبور و آرام هستند، گاهی بسیار بی قرار و عجولند. آنها اغلب شخصیتی چند وجهی دارند و نمی توان پیش بینی کرد که در هر موقعیتی چه واکنشی نشان خواهند داد.

تیر

متولد شدن تیر معمولا افراد بسیار صبور و آرام هستند. در بسیاری از موارد با صبر و تحمل و آرامش روحی خود توانسته اند به راحتی موقعیت ها را مدیریت کرده و مشکلات را حل کنند.

مرداد

متولد شدن مرداد آنها همیشه می خواهند همه چیز خوب پیش برود و بهترین زندگی را داشته باشند. آنها دوست دارند مانند ملکه ها زندگی کنند، دوست دارند همه چیز را فوراً بدست آورند و از انتظار متنفرند.

شهریور

متولد شدن شهریور ماه سنجیده، عقلانی و تدریجی و با توجه کامل برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود عمل می کند. شما همچنین با آنها صبر و شکیبایی را یاد خواهید گرفت و خواهید آموخت که باید همینطور با آنها رفتار کنید.

مهر

متولد شدن مهر آنها افرادی آرام هستند، دوست دارند به دور از استرس و عجله زندگی کنند و گاهی در برخی مسائل بسیار صبور هستند. آنها همیشه آرامش را در همه چیز ترجیح می دهند.

آبان

آبان ماهی ها عموماً افرادی صبور هستند، گاهی اوقات ممکن است صبر خود را از دست بدهند. اما معمولا سعی می کنند آن را مخفی نگه دارند و به همین دلیل معمولاً بسیار صبور به نظر می رسند.

آذر

آذر در میان متولدین ماه های دیگر سال، ماهی ها در رتبه دوم بی حوصلگی قرار دارند. آنها دوست دارند همه چیز در سریع ترین زمان ممکن انجام شود و به هیچ وجه نمی توانند مشکلات را تحمل کنند.

دی

متولد شدن دی ماه ها اغلب مردمی هستند که عجله دارند و اگر منتظر چیزی باشند، دوست دارند صبرشان پاداش بگیرد. در غیر این صورت، آنها صبر خود را از دست می دهند و دیگران ممکن است متوجه این موضوع شوند.

بهمن

متولد شدن بهمن مردم اغلب بی حوصله هستند، عاشق استقلال هستند و اغلب همه تصمیمات زندگی خود را خودشان می گیرند. اما گاهی اوقات آنها می توانند صبورترین افراد باشند.

اسفند

اسفند ماهی ها انسان های بسیار صبوری هستند و می توان گفت صبور هستند. آرامش آنها به آنها این امکان را می دهد که بسیاری از مشکلات را به راحتی حل کنند و صبر آنها از آنها شنوندگان بسیار خوبی می کند.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا