اخبار روز سینما

فال روزانه: متولدین چه ماه هایی یکدیگر را درک نمی کنند؟


به گزارش مگتو طالع بینی به فال معروف است. طالع بینی انواع مختلفی دارد. طالع بینی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. با این حال، در حالی که برخی طالع بینی را خرافه می دانند، برخی دیگر آن را علم می دانند. در زیر فال بر اساس درک ماه های مختلف سال را می خوانید.

فروردین و اردیبهشت ماه

مربوط به متولدین فرودین و اردیبهشت ماه به نظر می رسد او سرسخت است، بنابراین آنها زوج موفقی نخواهند بود. آنها شخصیت های کاملاً متفاوتی دارند. فروردینی ها مردمی شجاع و شجاع هستند که ماجراجویی را ترجیح می دهند، در حالی که اردیبهشت ماهی ها به دنبال ثبات هستند. دوست دارند آرام بنشینند و اطراف خود را تماشا کنند که با روحیه فعال و خستگی ناپذیر فروردینی ها همخوانی ندارد. شاید این دو بتوانند همکاران خوبی باشند، اما رابطه آنها به عنوان یک زوج طولانی نخواهد بود.

اردیبهشت ماه و آذر

متولدین فروردین نمی توانند با متولدین فروردین کنار بیایند اما می توانند با متولدین فروردین هم کنار بیایند. آذر آنها نیز با مشکلاتی روبرو هستند. در حالی که آذری ها همیشه عاشق بیرون رفتن، مهمانی و لذت بردن از لحظه لحظه زندگی خود هستند، مردم اردیبهشت ماهی خانه و فضای آرام آن را ترجیح می دهند.

اردیبهشت ماهی ها ثبات را دوست دارند، دوست دارند از موقعیت خود در رابطه ای که دارند آگاه باشند، در حالی که آذری ها عاشق بازی هستند. آنها در کوتاه مدت و در اوقات خوشی در کنار هم شاد خواهند بود، اما آتش عشق آنها زیاد دوام نمی آورد. بهترین انتخاب برای متولدین اردیبهشت ماه تیر، اسفند و همچنین کسانی که به دنبال امنیت و آرامش هستند.

خرداد و اسفند

خردادی ها عاشق سفر، تفریح ​​و ماجراجویی هستند، بنابراین به فردی پرانرژی نیاز دارند که آنها را دنبال کند. بدترین انتخاب برای متولدین این ماه اسفند زیرا آنها کمال گرا هستند و تمام زندگی آنها به صورت برنامه ریزی شده ادامه می یابد. به همین دلیل، آنها تغییرات ناگهانی در برنامه های خود را دوست ندارند، چیزی که هوردادی ها در آن مهارت خاصی دارند. بنابراین بهتر است به دنیا بیایید خرداد از برقراری ارتباط عاطفی با اسفندی خودداری کنید زیرا ممکن است طرف مقابل او را ناراحت کند و بدون اینکه متوجه شود ترکش کند. بهترین انتخاب برای متولدین خرداد مهر، بهمن و فروردین است.

تیر و بهمن

او متولد شده در . تیر از آنجایی که مانند آب آرام و صبور هستند، نمی توانند با بهمن کنار بیایند. در حالی که بهمنی ها انسان های مستقل و بی خیالی هستند، به دنبال توجه و محبت هستند.

این زوج دائماً با هم دعوا می کنند زیرا ثورها افراد سنتی با طرز فکر ثابت و متعارفی هستند، به خصوص در مورد مسائل عاطفی، در حالی که بهمنی ها آزاده هستند و ترجیح می دهند در مسائل عاطفی دست و پا بزنند. پاهایشان را می بندند و حرف نمی زنند. در این مورد، در ماه متولد شده است تیر آنها دائماً می خواهند شریک زندگی خود را اصلاح کنند و درست و نادرست را به آنها آموزش دهند، چه به صورت عمومی و چه خصوصی. بهتر است در آن ماه متولد شوید تیر من در ماه ها به دنبال افراد هستم اردیبهشت ماه، آبان و شهریور آنها به دنیایی آمدند که در آن می توانستند باشند. تنها در این صورت است که آنها احساس عشق و امنیت خواهند کرد.

مرداد و دی

آگوست ها کمال گرا هستند، بنابراین با متولدین این ماه کنار نمی آیند. دی انشالله زندگی موفقی داشته باشی آنها به دنبال یک زندگی مجلل در هنگام تولد ماه هستند دی آنها محتاط هستند. اگر مردادها زمان زیادی را با متولدین می گذرانند دی آنها خسته خواهند شد زیرا بسیار خلاق هستند و دوست دارند همیشه چیزهای جدید را تجربه کنند. دی آنها ثبات را می پرستند

بهترین انتخاب برای متولدین مرداد آذر، فروردین، خرداد کسانی که عاشق آزادی، ماجراجویی و رویدادهای اجتماعی هستند.

شهریور و مهر

متاسفانه شهریور برای متولدین این ماه انتخاب خوبی نیست. مهر آنها نیستند. متولدین ماه افراد منطقی و آرامی هستند که بی برنامگی را تحمل نمی کنند. مهر آنها به دنبال هیجان و سفر هستند. به عنوان مثال، در حالی که شهری ها در یک روز برفی در خانه می مانند، مهری ها دوست دارند هر چه سریعتر بیرون بروند و از این روزها نهایت استفاده را ببرند. بنابراین بهتر است به دنیا بیایید شهریور به دنبال افرادی باشید که به خواسته های شما احترام می گذارند. متولد شدن اردیبهشت ماه، دی و تیر آنها یکی از بهترین انتخاب های شما خواهند بود.

مهر و تیر

او متولد شده در . مهر با شهریوری ها یا تیری ها سازگار نیست. مهری ها افرادی پر جنب و جوش و مبتکر هستند که به دنبال مبنایی برای سرگرمی خود هستند، در حالی که قوسان ها دیدگاهی کاملاً متفاوت دارند. چون به دنبال آرامش و امنیت هستند زوج خوبی برای یکدیگر نخواهند بود و قطار زندگی آنها به سرعت از ریل خارج می شود. او متولد شده در . تیر آنها فکر می کنند افرادی که با استعداد به دنیا می آیند قدر خودشان را نمی دانند و به روابط عاطفی خود اهمیت زیادی نمی دهند. پس بهتر است به دنیا بیای مهر آنها در حال تلاش برای یافتن نیمه گمشده خود هستند بهمن، خرداد و آذری هایی که با روحیه اجتماعی خود سازگارند.

آبان و فروردین

آبانی یکی آنها برای ماه آوریل انتخاب خوبی نخواهند بود زیرا یکی از جذاب ترین و در عین حال مرموزترین افراد هستند. آنها دوست دارند کنترل همه چیز، به ویژه روابط عاطفی خود را در دست داشته باشند. از سوی دیگر، آوریل ها افراد مستقلی هستند که از عدم اطمینان متنفرند. همین موضوع باعث برانگیختن حسادت طرف مقابل و درگیری و در نتیجه جدایی می شود. اگرچه غرور و عصبانیت گاهی اوقات می تواند خوب باشد، اما اگر هر دو طرف این ویژگی ها را داشته باشند، برای حل اختلافات خود با مشکل مواجه می شوند. بهترین شریک زندگی آبانی به دنیا آمد تیر، دی و اسفند مانند آن

آذر و شهریور

زندگی آذری ها خالی از ماجراجویی و هیجان نیست، بنابراین شریک زندگی آنها باید فردی پر انرژی باشد تا بتواند با آنها همگام شود. از سوی دیگر سهریوری افرادی محتاط هستند که امنیت و نظم دو پایه زندگی آنهاست. بنابراین این دو گزینه مناسبی برای یکدیگر نخواهند بود.

زندگی با شهریوری به معنای زندگی در طبیعت است و از آنجایی که این امر با ویژگی های آذری ها جور در نمی آید، باعث ایجاد مزاحمت برای آذری ها می شود و باعث می شود که در جای دیگری به دنبال شریک ایده آل بگردند. روابط متولدین این ماه پر از اشک و آه خواهد بود. بنابراین بهتر است آذربایجانی داشته باشید فروردین، بهمن و آگوست ها امور عاطفی خود را آغاز می کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا