توضیح مختصری درباره طالع‌بینی ویژگی‌های اخلاقی و سطح حسادت متولدین ماه‌های مختلف را می‌توان به شما ارائه داد. طالع‌بینی به معنای پیش‌بینی سرنوشت فرد است و از دوران‌های گذشته تاکنون، بسیاری از افراد به آن اعتقاد داشته‌اند. این باور به طور وسیعی در فرهنگ‌های مختلف شناخته و مورد استفاده‌ی پادشاهان برای حفظ قدرتشان نیز قرار گرفته است.

طبق طالع‌بینی، ویژگی‌های اخلاقی هر فرد نیز می‌تواند مشخص شود. همچنین طبق این باور، سطح حسادت هر فرد نیز می‌تواند بر اساس ماه تولدش متفاوت باشد.

آبان

افرادی که در آبان ماه به دنیا آمده‌اند، به دلیل سخت‌گیری در مسائل اعتماد، به عنوان حسودترین افراد شناخته می‌شوند. آن‌ها به سختی به کسی اعتماد می‌کنند و اگر به شخصی اعتماد کردند، حسادت زیادی نسبت به اطرافیان آن فرد دارند. همچنین، هنگامی که همسری پیدا می‌کنند، به دلیل افزایش اعتماد به نفس، به اطرافیان همسر خود بیشتر حسودت می‌کنند.

شهریور

در برخی موارد، افراد متولد شهریور ماه دارای حسادتی هستند، اما اغلب این حسادت ها در روابط شخصی آنها به چشم نمی‌آید و بیشتر در زمینه شغلی و کاری مشاهده می‌شود. آنها ترجیح می‌دهند که هیچ کس از خود بهتر نباشد و در صورتی که شخص دیگری موفقیت بیشتری در کاری نسبت به آنها داشته باشد، حتماً حسادت آنها شعله ور خواهد شد.

فروردین

فروردین ماهی ها اغلب بد خلق هستند و حسادت در آنها شعله ور می شود. به بسیاری از افراد حسادت می کنند و با رفتار خود به سرعت این حسادت را نشان می دهند. آنها خیلی راحت عصبانی می شوند اما این موقتی است و بر اساس احساسات خود عمل می کنند و حتی ممکن است به دلیل حسادت غیرمنطقی برای شریک زندگی خود دردسر ایجاد کنند.

اردیبهشت

حسادت اردیبهشت ماهی به صورت خشم در روابطش بروز می کند. آنها اغلب در این مورد احساس ناامنی می کنند. آنها احساس مالکیت بسیار قوی دارند. وقتی از زندگی خصوصی شان محافظت می شود روحیه خوبی دارند، در غیر این صورت نسبت به محیط شریک زندگی خود حسادت می کنند. آنها هرگز در مورد زندگی خصوصی خود شوخی نمی کنند و وقتی متوجه می شوند که شما چندان به آنها اهمیت نمی دهید بسیار حسادت می کنند.

مرداد

افراد متولد مرداد ماه معمولاً وفادار هستند، اما این وفاداری نیازمند توجه و تحسین از سمت همسرشان است. آن‌ها به سرعت حسود می‌شوند و به دنبال یک شریک هستند که همیشه عشق و احترام خود را به او نشان دهد و نتواند او را در جای دیگری تحسین و تعریف کند.

فال روزانه 1 مهر؛ متولدین این ماه‌ها جزو حسودترین افراد هستند!

تیر

او متولد شده در . تیر آنها بخشی از حسودان هستند. وقتی در یک رابطه هستند، از شریک زندگی خود انتظار امنیت زیادی دارند و روح حساسی دارند. اگر یک تیر اگر متاهل هستید، حتماً احساسات او را متقابل کنید و او را درک کنید، اجازه ندهید حسادت کند.

مهر

مهر ماهی ها بسیار فهیم هستند و به طور کلی مراقب خود هستند. اگر کارها خوب پیش نرود، در وهله اول آن را می پذیرند. آنها زیاد حسود نیستند و اگر به چیزی حسادت کنند متوجه آن نمی شوید.

دی

دی ماهی‌ها به طور معمول به بیان احساسات خود علاقه ندارند و اغلب در مورد حسادت به صورت عمیق فکر می‌کنند، اما از نشان دادن این احساسات خودداری می‌کنند. آن‌ها عادت ندارند که وقت خود را با چیزهای بی اهمیتی مانند حسادت تلف کنند و به خوبی توانایی کنترل خود و واکنش‌های خود را در برابر رویدادهای اطرافشان دارند.

آذر

آذر ماهی ها افراد خوش بین و سرگرم کننده ای هستند و چیز دیگری در آنها نخواهید دید. اگر او بخواهد از شما جدا شود و شما بخواهید او را به رابطه بازگردانید، آنها متوجه حسادت شما خواهند شد. آنها معمولا جزو کم حسودترین افراد هستند.

اسفند

در بررسی شخصیت افراد متولد اسفند ماه، باید تاکید کرد که آنها افراد حسودی نیستند، اما به دلیل اینکه حساسیت و احساسات بالایی دارند، ممکن است در برخی مواقع به نوعی حسادت خود را نشان دهند، به خصوص در صورتی که رابطه‌شان با دیگران به هر دلیلی آشفته شود.

در عشق، مردان متولد اسفند ماه ترجیح می‌دهند با خانم‌های صادق و با درک بالا رابطه برقرار کنند، و از صراحت و رفتار مستقیم درون رابطه بسیار تحسین می‌کنند.

خرداد

حسادت خرداد ماهی ها هرگز نمی توانند حسادت کنند آبان ماهی را مقایسه کنید اگر یک خرداد با یک ماهی رابطه برقرار کنید و متوجه می شوید که نسبت به ماه های دیگر علاقه و حسادت کمتر است. وقتی با شما رابطه دارد به جای حسادت روی پای خودش می ایستد و کارش را انجام می دهد و کاملا فهمیده است.

بهمن

بهمن ماهی‌ها به اندازه ماه‌های دیگر به حسادت و احساس ناامنی پایبند نیستند و به دلیل توانایی آن‌ها در حل مشکلات، نگرانی در این خصوص برایشان معمولا اتفاق نمی‌افتد. گرچه ممکن است کمی حسادت در خصوص برخی موارد وجود داشته باشد، اما بهمن ماهی‌ها سعی می‌کنند که این احساس را کنترل کرده و آن را به خود کنار بگذارند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *