اخبار روز سینما

فال روزانه / فال نبوی فردا شنبه 30 تیر 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین فال نبوی به معنای پیش بینی و تفسیر آثار و سخنان انبیا و رسولان الهی است. این نوع طالع بینی ها اغلب بر اساس مطالعات معنوی و اعتقادات مذهبی است و برای راهنمایی و ارزیابی در زندگی استفاده می شود. افرادی که به فال اعتقاد دارند معتقدند که این فال می تواند به آنها کمک کند تا در مسائل مختلف زندگی خود را روشن کنند. تفسیر سعادت انبیا بستگی به باورها و اعتقادات شخصی شما دارد که معمولاً بر اساس نشانه ها، نمادها و تعابیری است که در آثار انبیا و رسولان الهی وجود دارد.

فروردین

عیسی (ع)

ای صاحب فال! با این نیت بدان و بدان که از غم و اندوه رها می شوی، عمرت دراز، شغلت بلند، دشمنانت سرکوب می شوند و هر روز شرفیاب می شوی. با یک انسان خوب باشید، سفر خوبی خواهید داشت و برکات زیادی خواهید یافت. غمی در دلت نیست، خیانت در دلت نیست، برکت دعای پدر و مادرت، خداوند متعال تو را حفظ کند، اگر یکی در غربت باشد، زود می آید. پیروزی بر دشمن و هر نیتی که داری به آرزوی دلت برس.

اردیبهشت ماه

حضرت اسحاق (ع)

ای فالگیر و ای نکو اقبال، بدان که تو هنوز عاشق بی بیانی هستی و آتش عشق جنگجویش را افروخته و برپا می کنی. اما او به تو اهمیتی نمی دهد، اما بدان که این عشق پرشور موهبت بزرگی است که خداوند در دل تو به امانت گذاشته است، تا آنجا که می توانی به چنان شهرتی دست یابی که در دنیا شهرت پیدا کنی و از برکت خداوند، مرجعیت کسب کنی. . این شهرت

خرداد

هرتز خضر (ع)

مژده به تو ای صاحب فال، حال به تو برگشته، از این به بعد شاد و خوشحال و امورت به خیر می گذرد. بگذارید دوستانتان عشق پیدا کنند و به شما کمک کنند. زنهار راز دلت را به کسی نگو، انسان دشمن توست و به درد تو می زند، اما تو با هیچکس دشمنی نداری، گیج نشو تا از کسی آزار ندهی. . شنبه و پنجشنبه برای شما مبارک است، دلتان آرزوی چیزی دارد که به زودی در اختیارتان قرار گیرد و به خواسته قلبی خود برسید و نیازهایتان را برآورده کنید. نماز چشم مجروح را نزد خود نگه دارید تا از شر دشمنان در امان بمانید انشاالله.

تیر

حضرت الیاس (ع)

مژده برای شما صاحب زودیاک: نیت و آرزوی شما که سالها در دلتان بوده، انشاءالله به زودی محقق خواهد شد. باید از من تشکر کنی سفری در پیش دارید که به دردتان می خورد و در مدت کوتاهی سلامتی خود را به دست خواهید آورد، بدون مشورت اقدام نکنید وگرنه پشیمان خواهید شد برای شما. کاری که انجام می دهید درست خواهد بود، عجله نکنید. اما چون هلال را دیدی به صورت زیبای آن بنگر تا برای تو خیر شود و چیزی از غیب به تو برسد و نور تو باشد و از جایی که نیستی به آرزوی دلت برسد. امیدوارم انشالله

مرداد

حضرت اسماعیل (ع)

ای صاحب فال! اجازه ندهید چیزی به شما آسیب برساند، باید صادق و صادق باشید. ای عزیزم با خودت مردم را خوشحال کن دردی داشتی که کم کم بهتر می شد. شکر نعمت های خدا را داشته باشید و نعمت های او را لعن نکنید. شاید خواست خدا چیز دیگری باشد که شما از آن خبر ندارید. توکل کن به خدایی که بهتر میدونه چه چیزی برای ما بهتره.

شهریور

حضرت داوود (ع)

ای صاحب فال! بشارت باد که قومی را حفظ می کنی و کلام به فرمان تو خواهد بود. چند روزه غمگینی صبر کن و تحمل کن. ممکن است دردی را تجربه کنید که خداوند از شما مراقبت خواهد کرد و به طور کامل از بین برود. بعد از چند روز راضی میشی، اگه نباشی ازش خبر میدی و به اذن خدا کارها خوب پیش میره.

مهر

حضرت هارون علیه السلام

ای صاحب فال، برای یاری و قرب تو، یکی رفاه از اقوام وارد زندگی شما می شود، سرمایه شما افزایش می یابد و پیشرفت زیادی خواهید کرد. پس شکر نعمت خدا را بجا آوری و آن مال را در راه دیگران انفاق کن و از حرص و حسد بپرهیز تا به اذن خدا در دنیا و آخرت رستگار شوی.

آبان

حضرت سلیمان (ع)

ای صاحب فال! اگر به فکر اندوختن مال و ثروت هستید، بدانید که با ابراز شایستگی و همت، به یاری ذات بی همتای پروردگارتان به آنچه می خواهید خواهید رسید. زیرا لطف خداوند بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. به اذن یزدان دلی پاک داشته باشید و از افکار ناپسند و افکار نادرست بپرهیزید زیرا خداوند با اهل تقوا است و انشاءالله شما را از خطا حفظ می کند.

آذر

حضرت یعقوب (ع)

ای طالع بینی از جنگ و دعوا و دعوای خانوادگی بپرهیز زیرا احتمال آسیب دیدن قسمتی از بدنت وجود دارد که با رحمت و فضل پروردگارت در مدت کوتاهی بهبود می یابد و تو را از نگرانی نجات می دهد. پس خدا را شکر کن و از عطا کردن به کسانی که لایق آن هستند دریغ نکن تا انشاءالله همیشه سالم و سلامت باشی.

دی

حضرت یونس (ع)

ای طالع بین، بدان که بخت با توست و با فرد/خانواده ای ثروتمند یا فاضل آشنا می شوی که انشاءالله از این آشنایی بهره های فراوانی برایت به همراه خواهد داشت.

بهمن

حضرت موسی (ع)

ای صاحب فال! بدانید که به چیزی فکر می کنید که به آن دچار شده اید و در آن شکست خورده اید. خیلی ناراحت کننده است، انشالله آرزوی شما برآورده شود. قبل از این خیلی ناراحت بودی خدا بهت اجر بده و کارتت هر چه زودتر بلند بشه و دلت به سبکی مشغول بشه. به یکی قول خوبی می دهی، اگر نبودی، مژده ای به تو می رسد، کارت تمام می شود، اگر دست به زمین بزنی، طلا می شود. تا می توانید صدقه بدهید تا از ترس در امان بمانید و به هدف خود برسید. به خواست خدا

اسفند

حضرت صالح (علیه السلام)

ای منجم، برخی از مردان شرور و گناهکار هستند که فریبکارند، می خواهند تو را فریب دهند، پس بهتر است تو غافل باشی و گمان نکنی که کاری از دستشان بر نمی آید، به لطف خدا کاری از دستشان بر نمی آید. اگر به شما آسیب زدند و از مکر آنها آگاه شدید و رسوا شدند، بر خدا توکل کنید، در انتخاب دوستان خود دقت کنید و زود به کسی اعتماد نکنید تا موفق و موید باشید انشاالله.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا