اخبار روز سینما

فال روزانه / فال روزانه فردا سه شنبه 23 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شامن هابر: پیش بینی فال روزانه روشی رایج برای پیش بینی و نتایج روزانه است. این نشانه ها اغلب بر اساس سنت ها، باورها و ترکیبی از ستاره شناسی، طالع بینی یا سنت های مذهبی است. مردم بر این باورند که این علائم زودیاک می توانند آنها را راهنمایی کنند و سرنوشت روزانه خود را آشکار کنند.

رافروردین

شما در دو مسیر گیر کرده اید. شما باید تصمیم مهمی بگیرید که نه تنها بر سرنوشت خود بلکه بر زندگی دیگران نیز تأثیر می گذارد. اگر با تفکر و مشورت تصمیم بگیرید موفق خواهید شد.

اردیبهشت ماه

مراقب اطرافیانتان باشید، به خصوص کسانی که به شما حسادت می کنند، مراقب پس انداز خود باشید، ممکن است دچار مشکلات مالی شوید.

خرداد

مثل اینکه در شرایط سختی هستید، اوضاع آنطور که می خواهید پیش نمی رود. با تلاش و کوشش، گشایشی پیش خواهد آمد و کمک به شما خواهد رسید.

تیر

خوشبین و امیدوار باشید. زمانی که احساس کردید سرشار از انرژی و تفکر مثبت هستید، وقت آن است که کار جدیدی را شروع کنید.

مرداد

در کار خود پیشرفت خواهید کرد. در مدت کوتاهی مشکلات شما حل می شود و آرامش را تجربه خواهید کرد.

شهریور

برکات به سوی شما جاری خواهد شد. شما می توانید ارث ببرید و ثروت به دست آورید.

مهر

با افرادی که به تازگی ملاقات می کنید مراقب باشید. این افراد ممکن است آنطور که به نظر می رسند نباشند.

آبان

تا حد امکان خود را مشغول کار و فعالیت کنید و منتظر باشید تا هوا برای شما صاف و یکنواخت باشد تا بتوانید موقعیت جدیدی برای سوژه مورد نظر خود پیدا کنید.

آذر

برای قضاوت در مورد رفتار دیگران عجله نکنید. اعمال و گفتار دیگران را در نظر داشته باشید و سپس در مورد آنها نتیجه گیری کنید.

دی

شما در بسیاری از زمینه ها پر انرژی و فعال هستید. برای رسیدن به نتیجه بهتر، بهتر است دامنه فعالیت های خود را محدود کنید و تمام تلاش خود را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید.

بهمن

فرصت ها و مزیت هایی که دارید را غنیمت بشمارید و آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیت ها و دستاوردهای کوچک پلی برای دستیابی به موفقیت های بزرگتر هستند.

اسفند

رازدار باش بهتر است بعضی چیزها را برای خود نگه دارید تا زمان توضیح دادن فرا برسد. بعضی از موضوعات را هرگز نباید با کسی در میان گذاشت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا