اخبار روز سینما

فال روزانه | فال انبیا فردا شنبه 25 فروردین 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو سرنوشت پیامبران یکی یکی از روش های فالگیری در فرهنگ ایرانی و اسلامی است. پیشگویی از داستان ها، زندگی نامه ها و پیام های انبیا و پیامبران الهی برای پیش بینی و تفسیر مسائل و رویدادهای آینده استفاده می کند. نبوت مبتنی بر اعتقاد به قدرت الهی و هدایت الهی برای انسان است. سعادت انبیا بر اساس آموزه های دینی و پیام های انبیا است که تفسیر و نبوت می دهد، ضمناً سعادت انبیا فردا شنبه 25 است. فروردین 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

حضرت الیاس

مژده برای شما صاحب زودیاک: نیت و آرزویی که سالهاست در دل شماست انشاالله به زودی به شما خواهد رسید. باید شکرگزار باشید، سفری در پیش دارید که به دردتان می خورد و به زودی سلامتی خود را به دست می آورید، اگر به فکر ازدواج هستید، بدون مشورت اقدام نکنید تا پشیمان نشوید، خداوند به شما عنایت کند. برکت حج به جا آورید و پیامبرمان (ص) را زیارت کنید. فرا گرفتن. شنبه و پنجشنبه برای شما پر برکت است و کاری که انجام می دهید به حقیقت می پیوندد و عجله نکنید و منتظر نباشید تا کارها برای شما درست شود اما وقتی ماه نو را می بینید به چهره زیبا نگاه کنید تا به شما خوش بگذرد. و از غیب چیزی به تو می رسد و آن هم از جایی که نور و امیدی نداری انشاءالله به آرزوی قلبی می رسی. از همسایگان خود بپرسید که چگونه هستند و اگر به چیزی نیاز دارید، آن را انجام دهید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

نوح

ای صاحب زودیاک، تو در جایی هستی که روحت در عذاب و درد دائمی است، اما به یاری پروردگار، روحت به زودی از تمام افکار نادرست پاک می شود و از افکار موجود خلاص می شوی. مطالعه مفصلی ارائه می شود که مشکلات شما را حل می کند و به شما کمک می کند و از آن بهره مند می شوید. انشاالله از اسارت توهمات رهایی یافته و آسوده خاطر باشید.

متولد شدن خرداد

حضرت یونس

ای طالع بین، بدان که بخت با تو یار است و با خانواده ای ثروتمند ازدواج می کنی که درآمد فراوانی برایت به ارمغان می آورد، شکر این نعمت را داشته باش و سعی کن در عبادت، لباس مذهبی بپوشی و خدا را فراموش نکن و همیشه عاقل باش و مباش. ان شاء الله به مصیبت رنج کشیده ها چشم پوشی کنید موفق و سربلند خواهید بود.

متولد شدن تیر

حضرت هارون

ای صاحب برج، تحت تأثیر نیکی و قرب یکی در زندگی شما از نزدیکانتان رونق پیدا می کند، سرمایه شما افزایش می یابد و یکی از سرمایه داران بزرگ می شوید، پس خدا را شکر کنید و آن سرمایه را خرج دیگران کنید. از بخل و حسد بپرهیز و از انباشت مال جدا بپرهیز تا به اذن خدا در دنیا و آخرت رستگار شوی.

متولد شدن مرداد

حضرت خضر

مژده به تو، صاحب فال، حال به تو بازگشته است، از این به بعد خوش و خرم و امورت به خیر می شود. سفری در پیش دارید که نیازهای شما را برآورده می کند و محبت و کمک دوستانتان را خواهید یافت. زنهار، راز دلت را به کسی نگو، انسان دشمن توست و به دردت می‌خورد، اما تو با کسی دشمنی نداری، گیج نشو تا از کسی آزار ندهی. . شنبه و پنجشنبه برای شما روزهای پر برکتی است، دلتان آرزوی چیزی دارد که به زودی در اختیارتان قرار گیرد و به خواسته قلبی خود برسید و نیازهایتان را برآورده کنید. نماز چشم مجروح را نزد خود نگه دارید تا از شر دشمنان در امان بمانید انشاالله.

متولد شدن شهریور

حضرت ذوالقرنین

شما فردی سخت کوش و مصمم هستید، اگر از این استعداد استفاده کنید به نتایج خوبی خواهید رسید. سفرهای دوری را در زندگی خود خواهید دید، در زندگی با خطراتی روبرو خواهید شد. بسیاری از مردم از شما اطاعت خواهند کرد یا تحت حمایت شما خواهند بود. در طالع خود زیارت دارید. اگر قصد سفر به دنیا را دارید اقدام کنید. چیزهای سخت برای شما آسان خواهد شد. اگر کاری که قصد انجام آن را دارید مناسب باشد، اتفاق خواهد افتاد.

متولد شدن مهر

حضرت ذوالکفل

به نظر می رسد فردی صبور و بردبار هستید، قول های زیادی به دیگران می دهید، مراقب باشید به آنها عمل کنید. اگر وکیل یا قاضی هستی با مردم عادلانه رفتار کن و حق مظلوم را از ظالم بگیر. شما به آنچه در نظر گرفته اید دست خواهید یافت. یک فرد بدخواه به دنبال غفلت شماست. مراقب او باش ممکن است مجبور شوید برای مدتی مخفی شوید یا تنها زندگی کنید زیرا در حال انجام کاری هستید. ممکن است شخصی با نام از شما بشنود. او را به عدالت با مردم دعوت کن و او هم قبول می کند. آنچه انتظار دارید در حال رخ دادن است.

متولد شدن آبان

آدم

ای صاحب علائم زودیاک، بدان و بدان که ستاره بخت تو بلند است و همیشه مورد برکت پروردگارت هستی و آنچه را که می خواهی به تو می دهد، پس شکرگزار نعمت خود باش و در هر کاری بر خدا توکل کن و از بدی دوری کن. حیله های شیطان و شیاطین شما و همنشینی با خردمندان، از دعوا و نزاع بپرهیز و از دو فرزند بیشتر بپرهیز تا هر جا حاجتی داشتی با طلب ذات علیم برآورده شود. و پروردگار قدرتمند . به خواست خدا

متولد شدن آذر

حضرت محمد

ای صاحب فال! مژده است برای تو که دشمنانت شکست می خورند، آرزوی دلت برآورده می شود و فرمان خدا را به جا می آوری، در این صورت خداوند دوست و همدم تو خواهد شد. یکی او شما را دوست دارد و شبانه روز برای شما دعا می کند، زنده باشید و عمرتان موفق باشد، خداوند مراقب شما باشد، در کارتان صبور باشید و این را به هیچکس نگویید که در امان باشید. شنبه و دوشنبه مبارک و اگر نیستید خبرهای خوب بشنوید و به آرزوی قلبی خود برسید. از دروغ و غیبت بپرهیز تا عاقبتت به خیر شود. به خواست خدا.

متولد شدن دی

حضرت شعیب

ای صاحب فال! بدان که چنانکه من می بینم با کسی ارتباط خواهی داشت و به تو سود فراوانی می رساند و امورت نیکو می شود. چند روز صبر کنید و عجله نکنید. عده ای با شما دشمنند، اما نمی توانند پیروز شوند، در نماز و زکات سست نباشید و به یاد داشته باشید که خدای متعال گرفتاری ها را از شما دور می کند و از طرف زن غم و اندوه ناچیز و ضرورت کار را برطرف می کند. . محقق می شود و تو فرزندی با قدم های مبارک خواهی بود. راز دلت را به کسی نگویی تا در غیاب تو یاری و مژده بگیری. تا شما خوشحال باشید

متولد شدن بهمن

عیسی

ای صاحب فال! بدان و آگاه باش به این نیت که از غم و اندوه رهایی یابی، عمرت طولانی، شغلت بلند، دشمنانت سرکوب شده و هر روز عزت به دست آوری. با یک انسان خوب باشید، سفر خوبی خواهید داشت و برکات زیادی خواهید یافت. در دلت غمی نیست، خیانتی در دلت نیست، برکت دعای پدر و مادرت را خداوند متعال حفظ کند، خوب است به آنچه میخواهی برسی. در نماز اول وقت کوشا باشید.

متولد شدن اسفند

حضرت موسی

ای صاحب فال! بدان که به چیزی فکر می کنی که در آن افتادی و از آن ناتوان هستی و از برآورده شدن همه آرزوهایت غمگین هستی. قبل از این شما بسیار غمگین بودید و ستاره شما در شرف تولد است و کارت شما تمام می شود. خدا بهت اجر خوبی بده و کارتت هر چه زودتر بالا بیاد و دلت مشغول سبک بار باشه. با یکی قول خواهی داد، خوب عمل کن، اگر نکنی، مژده ای به تو می رسد و کارت تمام می شود، اگر زمین را لمس کنی طلا می شود. در نماز تنبلی نکنید، تا می توانید صدقه بدهید تا از ترس در امان بمانید و به هدف خود برسید. به خواست خدا


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا