اخبار روز سینما

فال روزانه | فال انبیاء فردا چهارشنبه پانزدهم فروردین 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : سعی می کنیم با استفاده از پیشگویی انبیا، حکایات، داستان ها و نشانه هایی از پیامبران، وقایع یا رویدادهای آینده را پیش بینی کنیم. فال انبیا فال گیری است که در فرهنگ اسلامی از چند قرن پیش رایج بوده و تا به امروز در کشورهای اسلامی و فرهنگ های اسلامی ادامه دارد و فال انبیا معمولاً توسط افراد آگاه و آگاه انجام می شود. آگاه به این موضوع انبیای الهی و داستان های نبوی می توانیم در مورد مسائل مختلف دینی، اخلاقی و معنوی به روایت انبیا و داستان هایی در مورد انبیا اظهار نظر کنیم، در ادامه فال انبیا فردا چهارشنبه 15 است. فروردین 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

حضرت سلیمان

ای صاحب زودیاک، اگر به فکر ثروت و ثروت هستی، بدان که با کمک گرفتن از شخص بی همتای خداوند و ابراز ارزش و تلاش خود، به خواسته خود می رسی، زیرا رحمت خداوند از آنچه فکر می کنی بیشتر است. به اذن یزدان دلی زیبا داشته باشید از افکار بد و افکار نادرست دوری کنید زیرا خداوند با اهل تقوا است و انشاءالله شما را از خطا حفظ می کند.

متولد شدن اردیبهشت ماه

عنوان تقدس

ای منجم، به فضل و رحمت خداوند، بیماری تو شفا و اندوهت برطرف می شود. اصلا نگران نباش و به لطف خدا ایمان داشته باش و از او طلب مغفرت کن تا حالت عوض شود، انشاءالله سالم برسید و آرامش پیدا کنید.

متولد شدن خرداد

حضرت یونس

ای طالع بین، بدان که بخت با تو یار است و با خانواده ای ثروتمند ازدواج می کنی که درآمد فراوانی برایت به ارمغان می آورد، شکر این نعمت را داشته باش و سعی کن در عبادت، لباس مذهبی بپوشی و خدا را فراموش نکن و همیشه عاقل باش و مباش. ان شاء الله به مصیبت رنج کشیده ها چشم پوشی کنید موفق و سربلند خواهید بود.

متولد شدن تیر

حضرت یوشع

او در موقعیتی آسیب پذیر در زندگی قرار می گیرد. چون با یک گروه یاغی و جنایتکار مواجه هستید که باید رهبری و هدایت آنها را بر عهده بگیرید، اگر کاری برای خدا انجام دهید از شکست نترسید، ممکن است یک زن با شما دعوا کند. اگر صبور و صبور باشید، نتیجه به نفع شما خواهد بود. یک سفر دریایی در طالع شما دیده می شود.

متولد شدن مرداد

عیسی

ای صاحب فال! بدان و آگاه باش به این نیت که از غم و اندوه رهایی یابی، عمرت طولانی، شغلت بلند، دشمنانت سرکوب شده و هر روز عزت به دست آوری. با یک انسان خوب باشید، سفر خوبی خواهید داشت و برکات زیادی خواهید یافت. در دلت غمی نیست، خیانتی در دلت نیست، برکت دعای پدر و مادرت را خداوند متعال حفظ کند، خوب است به آنچه میخواهی برسی. در نماز اول وقت کوشا باشید.

متولد شدن شهریور

حضرت لقمان

شما فردی متواضع با خرد و درستی به نظر می رسید. اگر آسیب یا مشکلی دارید، خوب است و حکمتی در آن نهفته است. چیزهایی را که از دست داده اید دوباره به دست می آورید، اگر می خواهید ازدواج کنید بهتر است این کار را انجام دهید، اما اول از درک، دانش و سلامت روان او مطمئن شوید، از گرفتاری های خود در امان خواهید بود. نباید چشم به اموال مردم داشت. در عین حال برای سالم بودن، کینه به دل نگیرید، اگر کسی بدی به شما کرد او را ببخشید. به این ترتیب شما عزت خواهید یافت و اگر با رضای خدا به اهداف و مقاصد عالی خود دست یابید نامی زیبا خواهید داشت.

متولد شدن مهر

حضرت هارون

ای صاحب برج، تحت تأثیر نیکی و قرب یکی در زندگی شما از نزدیکانتان رونق پیدا می کند، سرمایه شما افزایش می یابد و یکی از سرمایه داران بزرگ می شوید، پس خدا را شکر کنید و آن سرمایه را خرج دیگران کنید. از بخل و حسد بپرهیز و از انباشت مال جدا بپرهیز تا به اذن خدا در دنیا و آخرت رستگار شوی.

متولد شدن آبان

حضرت موسی

ای صاحب فال! بدان که به چیزی فکر می کنی که در آن افتادی و از آن ناتوان هستی و از برآورده شدن همه آرزوهایت غمگین هستی. قبل از این شما بسیار غمگین بودید و ستاره شما در شرف تولد است و کارت شما تمام می شود. خدا بهت اجر خوبی بده و کارتت هر چه زودتر بالا بیاد و دلت مشغول سبک بار باشه. با یکی قول خواهی داد، خوب عمل کن، اگر نکنی، مژده ای به تو می رسد و کارت تمام می شود، اگر زمین را لمس کنی طلا می شود. در نماز تنبلی نکنید، تا می توانید صدقه بدهید تا از ترس در امان بمانید و به هدف خود برسید. به خواست خدا

متولد شدن آذر

حضرت جان

ای صاحب برج به تو مژده می دهد که به زودی آسوده می شوی، اندوهت را از خود دور می کنی و اگر قصد داری اسباب فراهم می شود. سعی کنید عجولانه تصمیم نگیرید و راز خود را به مجرد نگویید، روز به روز برای آن عزاداری نکنید و از آن روز بهتر استفاده کنید تا فردای بهتری داشته باشید و هر روز را بهتر از روز بعد کنید. به جای آری خدا را شکر کنید که موفق و صالح هستید و به فضل الهی خواهید بود.

متولد شدن دی

حضرت خضر

مژده به تو ای صاحب فال، حال به تو برگشته، از این به بعد شاد و خوشحال و امورت به خیر می گذرد. سفری در پیش دارید که نیازهای شما را برآورده می کند و محبت و کمک دوستانتان را خواهید یافت. زنهار راز دلت را به کسی نگو، انسان دشمن توست و به درد تو می زند، اما تو با هیچکس دشمنی نداری، گیج نشو تا از کسی آزار ندهی. . شنبه و پنجشنبه برای شما روزهای پر برکتی است، دلتان آرزوی چیزی دارد که به زودی در اختیارتان قرار گیرد و به خواسته قلبی خود برسید و نیازهایتان را برآورده کنید. نماز چشم مجروح را نزد خود نگه دارید تا از شر دشمنان در امان بمانید انشاالله.

متولد شدن بهمن

حضرت ذوالقرنین

شما فردی سخت کوش و مصمم هستید، اگر از این استعداد استفاده کنید به نتایج خوبی خواهید رسید. سفرهای دوری را در زندگی خود خواهید دید، در زندگی با خطراتی روبرو خواهید شد. بسیاری از مردم از شما اطاعت خواهند کرد یا تحت حمایت شما خواهند بود. در طالع خود زیارت دارید. اگر قصد سفر به دنیا را دارید اقدام کنید. چیزهای سخت برای شما آسان تر خواهند شد. کاری که قصد انجام آن را دارید در صورت مناسب بودن اتفاق خواهد افتاد.

متولد شدن اسفند

حضرت ذوالکفل

به نظر می رسد فردی صبور و بردبار هستید، قول های زیادی به دیگران می دهید، مراقب باشید به آنها عمل کنید. اگر وکیل یا قاضی هستی با مردم عادلانه رفتار کن و حق مظلوم را از ظالم بگیر. شما به آنچه در نظر گرفته اید دست خواهید یافت. یک فرد بدخواه به دنبال غفلت شماست. مراقب او باش ممکن است مجبور شوید برای مدتی مخفی شوید یا تنها زندگی کنید زیرا در حال انجام کاری هستید. ممکن است شخصی با نام از شما بشنود. او را به عدالت با مردم دعوت کن و او هم قبول می کند. آنچه انتظار دارید در حال رخ دادن است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا