اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا یکشنبه 27 خرداد 1403 را بخوانید


به گزارش شمانیوز : فال حافظ روشی برای پیش بینی آینده بر اساس اشعار حافظ رایج در فرهنگ ایرانی و جهان اسلام است. فال حافظ بر اساس پیش بینی زندگی و امور آینده با بازکردن تصادفی دیوان حافظ و تفسیر اشعار وی است. فال حافظ غالباً به عنوان یک راهنمای معنوی و ادبی برای دریافت پاسخ سؤالات و تفسیر وضعیت موجود استفاده می شود. در ادامه فال حافظ فردا یکشنبه بیست و هفتم خرداد 1403 را بخوانید.

طالع بینی تولد فروردین

جلوه بخت تو از شاه و گدا بیشتر است

چشم بدی که هم زندگی و هم مرگ است دور است

سر عاشق در عاشق خاک نبود

کی از بدبختی سرگردانش فرار کرد؟

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان می دهد که شانس شما بسیار بالاست و با تمام مشکلات و سختی هایی که پیش می آیید به هدف خود خواهید رسید. از چشم بد حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر. زیرا به زودی دلتان شاد، لب هایتان لبخند خواهد زد و زندگیتان زیبا و موفق خواهد شد.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

من همانی هستم که در شهرم به عشقش معروف است

اونی که ندیده من دیدمش

بیایید وفادار باشیم، سرزنش کنیم و خوشحال باشیم

توهین در دین ما کفر است.

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز از افراد فریبکار و فریبکار که فقط به فکر منافع خود هستند و از تکبر و غرور دوری می کنند دوری کنید. شما فردی تندخو و حساس هستید. در مواجهه با چالش ها و اتفاقات زندگی پیگیر باشید و به راحتی ناامید نشوید. تنها حرفه شما در زندگی صداقت است، به همین منوال ادامه دهید و امیدوار باشید که در ازای کارهای خوبی که انجام می دهید از خداوند اجر و پاداش بگیرید.

طالع بینی تولد خرداد

تو انگل هستی، عشق مرد و پری

برای رسیدن به خوشبختی متعهد شوید

بیا و وضع دنیا را آنطور که من می بینم ببین

اگر آن را امتحان کنید، آن را می خورید و غمگین نمی شوید

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد قدیس حوت نشان می دهد که شک و وسواس از عوامل بازدارنده در راه رسیدن به هدف هستند. شک و تردید را از دل خود دور کنید و بدانید که تنها عاملی که شما را نجات می دهد و در این مسیر خطرناکی که در شرف آن هستید پیروز می شود، تلاش بزرگ شماست. سعی کنید از قرائت گسترده خداوند محروم نشوید.

طالع بینی تولد تیر

بدون حسرت دلمون رو از دست دادیم

ما با عشق با هم هستیم، با همین روحیه

ما را خیلی مقصر می دانستند

ما برای تجارت آماده ایم

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی های عزیز، تعبیرش این است که مراقب باشید شکست ها یا بدشانسی ها شما را ناامید نکند. در مسیر رسیدن به هدف آرام نگیرید. از تجربیاتی که در این مسیر به دست می آورید استفاده کنید. نگذارید تمسخر و تهمت حسودان و دشمنان شما را ناراحت کند. برای رسیدن به موفقیت، باید عاقلانه و با درایت عمل کنید و همه چیز را بسنجید.

طالع بینی تولد مرداد

اگر به شما مربوط است لطفا به من اطلاع دهید

برای دولت، کار من بر اساس اصول است.

کجا بروم، چه کنم، کجا دنبال راه حل باشم؟

غم قدیم را تجربه کردم

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز، اگر می خواهید به رویاها و اهداف خود برسید، باید صادق باشید و امیدوار باشید. درست است که روزهای سختی را پشت سر می گذارید و ناامیدی شما را فرا گرفته است، اما باید خودتان را کنترل کنید. ناامیدی و ناامیدی را رها کنید و روحیه خود را حفظ کنید، مطمئن باشید هر چه برای شما خوب باشد روزهای شادی و غم می گذرد و دیگر چیزی باقی نمی ماند.

طالع بینی تولد شهریور

حالا دل خونی می گوید باز

و از آسمان خون خم پایمال می شود

وای بر کسانی که چشم را می پرستند

نرگس مست است، اگر گرسنه شوی

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی های عزیز وقت آن است که به بدی ها پاسخ خوبی بدهید تا دیگران از رفتار آنها خجالت بکشند. ناراحت و ناراحت نشوید که با تلاش و توکل به خدا قطعا به موفقیت خواهید رسید.

طالع بینی تولد مهر

شاید اگر دلم برای باد سیاه تنگ شود

بوی نیکی از زهد نمی آید

همه دنیا مرا از عشق منع می کنند

هر چه خدا بگوید انجام خواهم داد

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز می گوید تو عاشقی و همه می خواهند تو را از این تصمیم و انتخاب منصرف کنند. مشاوره چیز خوب و پسندیده ای است، اما گاهی عقل و عشق متضاد یکدیگرند. در این مورد تصمیم خودت را بگیر انشاءالله هر چه خیر باشد می شود.

طالع بینی تولد آبان

حسنات دنیا را طوفان کرد

بله، می توان آن را با تمام دنیا برد

زین آتش در سینه من پنهان است

خورشید شعله ای در آسمان است

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز نشان می دهد که شما به تنهایی نمی توانید کاری انجام دهید و به یک همکار و همدردی نیاز دارید که راز شما را فاش نکند. گرمای عشق شما بدون نیاز به کمک دوست سرد می شود. می توانید مطمئن باشید که پشتیبانی خوبی از شما می کند و راه را برای رسیدن به نیازهایتان هموار می کند.

طالع بینی تولد آذر

او در جام جم کامنت محکمی گذاشته است

کسی که زمین را کند می تواند ببیند

شما نه قدم از مرحله عشق جلوتر هستید

شما می توانید از این سفر سود ببرید

ترجمه

طالع بینی امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید از عمری که به شما داده شده نهایت استفاده را ببرید و از آن لذت ببرید. رسیدن به هدف بسیار آسان است. اگر کسی یا چیزی را عاشقانه بخواهید، به آن خواهید رسید. شما بسیار خوش شانس هستید و هر چیزی را که لمس کنید تبدیل به طلا می شود.

فال برای متولدین دی

روز هجران و شب فراق دوستان تمام شد

من این پیش بینی را کردم و اختر گذشت و کار تمام شد

من به دلیل نیت مخرب باور نمی کنم

داستان رنج، آخرین دوست در قدرت

ترجمه

علامت محافظ شما دی ماهی های عزیز تعبیر می شود که دوران غم و اندوه به پایان رسیده است، بدبختی های زندگی به پایان رسیده است و اکنون سال های خوبی در پیش خواهید داشت.

طالع بینی تولد بهمن

جواهر خزانه اسرار هم مثل قبل است

حق او مهر دانستن مهر و نشان می دهد که هست

حافظ، داستان خونبه چش

همین آب در این چشمه جاری است

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز چنین تعبیر می کنند: اسرار خود را حفظ کن و این اسرار را به کسی نگو. شما به دنبال چیزی با ارزش هستید که هم ارزش احساسی و هم ارزش مادی داشته باشد. گاهی آنقدر نگران می شوید که مسیر کارتان را گم می کنید. به قول حافظ نیت مثل آب روان است.

طالع بینی تولد اسفند

خداوند ابروهای شکسته ات را بپوشاند

کار وسیع من به جذابیت تو بسته است

من و چمن ها را زمین گذاشت

زمان تا شهر نرگس گذشت

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید هر گرهی به نوعی حل می شود، هر مشکلی راه حلی دارد. به وفاداری دوستان جعلی اعتماد نکنید زیرا آنها به نفع خود به شما وفادار هستند. یاد خدا را فراموش مکن و دلت را به محبت و رضای او راضی نگه دار.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا