اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ | فال حافظ فردا یکشنبه نهم است اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو زودیاک حافظ یکی این یکی از روش های قدیمی برای پیش بینی آینده و دریافت راهنمایی است. برخی معتقدند که نشان حافظ نوعی خودشناسی است و می تواند در امور مختلف از جمله کار، روابط و … راهنمایی کند. نتایج جالب فال حافظ را هنگام تصمیم گیری در مورد یک موضوع خاص در نظر بگیرید. این می تواند به شما کمک کند تعادل ذهنی خود را دوباره به دست آورید و تصمیم درست را انتخاب کنید. پیشگویی حافظ فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین :

بنده حدیث با سرو و گل و لاله می رود

وین به مناظره با ترینیتی می رود

دست از خواستگاری دنیا بردار این پیرمرد

قرقره می نشیند و جدا می شود

ترجمه:

خوشبختانه شما به خواسته قلبی خود خواهید رسید، تجارت و صنعت شما بالا می رود و تبدیل به فردی می شوید که همه مردم در مورد او صحبت می کنند. می خواهی صد سال در یک شب سفر کنی. مراقب افراد شروری باشید که می خواهند شما را نابود کنند. برکات زیادی در راه است. دنیا فانی و موقتی است، سعی کنید از لحظه لحظه زندگی خود نهایت استفاده را ببرید.

متولد شدن اردیبهشت ماه :

بلند شوید و در ظرف طلایی آب بریزید

قبل از اینکه کاسه ای خاک بریزم روی سرت

انتهای خانه ما دره خاموش است

هنوز در گنبد افلاک‌نمای گهلاله

ترجمه:

از لحظه های زندگی خود استفاده کنید و زندگی خود را به دنبال رویاهای دور تلف نکنید. به داشته هایت راضی باش و از زندگی لذت ببر. کمی به سرنوشتت فکر کن که سرنوشت همه ما مرگ است. نام زیبا و مهربانی تنها خاطراتی است که از آدمی جاودانه می ماند.

متولد شدن خرداد :

بنفشه مثل یک تنبل تاب می خورد

پرده غنچه به لبخند دلگرم کننده شما آسیب می رساند

سلطان چشمان من تکیه گاه خیال توست

جای نماز است، پادشاه من، بدون تو جایی برای تو نیست.

ترجمه:

شما تمام تلاش خود را کردید و به اذن خداوند زندگی آرامی برای خود ایجاد کردید. اکنون شاد زندگی کنید و از آنچه خدا به شما داده لذت ببرید. دوستان صمیمی خود را نگیرید زیرا هر فردی هر چقدر هم که بزرگ و کامل باشد به دوستان صادق نیاز دارد. نگران بدی های دنیا نباش چون زندگی زیباست.

متولد شدن تیر :

بایستید تا در بار را باز کنید

در راه دوستی بنشینیم و آرزو کنیم

ما هیچ ارتباطی با قبر نداریم

می‌خواهیم دم در کلیسا التماس کنیم

ترجمه:

بهترین فرصت برای شما فراهم است. هر چه زودتر برخیزید و تغییری در زندگی خود ایجاد کنید. زیرا آنچه را که در زندگی کنونی خود به دنبال آن هستید، نخواهید یافت. رکود کافی است. زمان حرکت و تلاش فرا رسیده است. از خدا کمک بخواهید و اقدام کنید و موفق خواهید شد.

متولد شدن مرداد :

ای دل، ریش من با لب تو شور شده است

دست نگه دار من دارم میرم خدا خیرت بده

بر خلاف میلم فرمان را می چرخانم

من کسی نیستم که در مورد چرخ فلک صحبت کنم

ترجمه:

شما ویژگی های خوبی دارید و اراده قوی شما به شما این امکان را داده است که در شرایط سخت زندگی محکم و پایدار بمانید. خدا رو شکر که سعی کنید صادق باشید و برای رسیدن به رویاها و اهداف خود صادقانه عمل کنید. به زودی مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به هدف خود خواهید رسید.

متولد شدن شهریور :

بهای انتقاد پرداخت خواهد شد

تا همه راهبان بتوانند کار پیدا کنند

به نظر من بهتر است دوستان همه کارها را انجام دهند

بگذار بروند و کمک بگیرند

ترجمه:

مناسب است به کمک یک دوست بیایید. خودت را کنترل کن. در گفتار و اعمال خود صادق باشید. بعضی ها می خواهند به شما صدمه بزنند، از آنها دوری کنید. منتظر خبرهای خوب باشید

متولد شدن مهر :

داشت دوش می گرفت و صورتش قرمز شده بود

دل غمگین تا کی سوخت؟

فروشنده در دنیا سود چندانی نداشت

یوسف به طلای ناصره فروخت

ترجمه:

شما شخصیت بسیار خوبی دارید و همین برای معرفی شما کافی است. نیازی به زیباسازی ظاهر نیست. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. کسی که شما را انتخاب کند عاشق شما خواهد شد. همیشه وفادار باش چون بی وفایی هیچ خوبی نداره.

متولد شدن آبان :

متاسفانه طوطی که اسرار می گوید

قند موجود در منقار خود را از دست ندهید

بیا و به درد مردم رنج کشیده گوش کن

کلمات کم و معانی بسیار

ترجمه:

شانس فقط یک بار در خانه شما را می زند، پس چرا آن را بچرخانید و بدون اینکه بدانید آن را بازی کنید؟ شما فکر می کنید به زور می توانید همه چیز را بدست آورید، اما اینطور نیست. دل و دینت را به خدا بسپار تا به تو مال و مال و سلامتی عطا کند.

متولد شدن آذر :

صبر و هوشم را از من بگیر

قلب سنگین سیمین بناگوش

اگر استخوان هایم پوسیده شود

عشقت را از زندگی من فراموش نکن

ترجمه:

نگران نباشید و آرام باشید. اگر می خواهید به اهداف خود برسید، باید صبور باشید. از یأس و ناامیدی بپرهیزید؛ زیرا در آینده نزدیک به آرزوی خود خواهید رسید.

عشقی در دل دارید که شما را بی تاب می کند و مدام به آن فکر می کنید، اما بدانید که اگر از تعادل خارج شوید، رنج خواهید برد.

متولد شدن دی :

لباس هایی مانند O Khald و Laalat Selsbil

سلسبلت، جان و دل سبیل

ای پروردگار این آتشی که در جان من می سوزد

کاری که با هلیل کردی عالیه

ترجمه:

آتش عشقی در دلت شعله ور است که از خدا قدرت تحمل آن را می خواهی، اما برای رسیدن به آن پیش نیازهای زیادی لازم است که آن ها را نداری، اما با تلاش و پناه بردن به خدا و استفاده از این امکانات. . شما می توانید این آمادگی ها را با منابع محدودی که دارید انجام دهید.

متولد شدن بهمن :

اگر خاک به کف پایم می رسید

من یک خط گرد و غبار روی تبلت می بینم

غرق در بوی پهلوی تو هستم و این امید است

از تکان سرم که مرا به خودم رساند

ترجمه:

شما به دوستی خود جان می دهید و هر کاری که از دستتان بر می آید برای دوستانتان انجام می دهید، اما باید مطمئن باشید که آنها هم همینطور هستند، چه همیشه شما را همراهی کنند و چه فقط شریک خوشبختی این روزها باشند.

متولد شدن اسفند :

با ما به این کینه بیا مرز

شما حق دارید برای مدت طولانی صحبت کنید

به نصیحت قابیل توجه کن

از آن جواهر گنج تو

ترجمه:

این همه نفرت و عصبانیت درد را از بین نمی برد. سعی کنید خود را کنترل کنید و از ذهن خود استفاده کنید. با مهربانی رفتار کنید و برای حل مشکلات از دوستانی که به آنها اعتماد دارید کمک بگیرید. راه حل شما این است که برای سلامتی دیگران دعا کنید. پس اطرافیانتان را نادیده نگیرید و از حق حرف زدن خود صرف نظر نکنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا