اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا یکشنبه سی و یکم تیر 1403 را بخوانید


خبر برای شما: می خواهید بدانید کدام پیام عاشقانه برای یکشنبه 31 ام؟ تیر برای شما طراحی شده است؟ پیشگویی حافظ یکی پیش بینی آینده با استفاده از اشعار حافظ یکی از روش های رایج و قابل اعتماد در طالع بینی ایرانی است. در این مطلب فال روز یکشنبه 31 تیر با توجه به ماه تولدت و با استفاده از اشعار حافظ. برای دریافت پیام امروز خود با ما همراه باشید.

فروردین

شعر حافظ:

سحر مرا از اندوه نجات دادند

و در تاریکی شب به من جان دادند

ترجمه:

برای متولدین فروردین امروز نوید روزی است که غم و اندوه و نگرانی را از خود دور خواهید کرد. همانطور که یک نور مسیر شما را در تاریکی شب روشن می کند، امروز نیز فرصت های جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند به سمت آینده ای روشن تر حرکت کنید. از این فرصت ها استفاده کنید و با امید به جلو حرکت کنید.

اردیبهشت ماه

شعر حافظ:

اگر من خوبم و تو بد، برو خودت باش

درود خدا بر هر که او را کشت.

ترجمه:

متولد اردیبهشت ماه امروز آنها باید به خود و عملکردشان اعتماد کنند. به قول حافظ، هرکسی مسئول نتیجه کارش است. امروز روزی است که باید با اعتماد به نفس و تلاش به سمت اهداف خود حرکت کنید. دیگران را نادیده بگیرید و راه خودتان را دنبال کنید.

خرداد

شعر حافظ:

دلم به سوی صاحب دل خدا می رود

دردی که در آن راز آشکارا پنهان خواهد شد

ترجمه:

برای متولدین امروز خرداد روزی که می توان احساسات و رازهای پنهان شما را فاش کرد. همانطور که حافظ اشاره می کند قلب شما به دست صاحبدلان می افتد و این ممکن است به معنای آشکار شدن برخی احساسات و افکار پنهان باشد. با این روز با صداقت و شفافیت روبرو شوید و از رویارویی با احساسات خود نترسید.

تیر

شعر حافظ:

هزاران سوراخ در دین من ایجاد کردی و مژه هایم را سیاه کردی

بگذار هزاران درد را از چشمان بیمارت پاک کنم

ترجمه:

افراد متولد شده تیر ممکن است امروز درگیر مسائل عاطفی و عاشقانه شوند. در حالی که حافظ از جذابیت معشوقش می گوید، امروز شما هم ممکن است عاشقی باشید که شما را به چالش بکشد. با صداقت و عشق به این مسائل رسیدگی کنید و از فرصت های عاشقانه استفاده کنید.

مرداد

شعر حافظ:

صلاح کجا کار می کند و من کجا اشتباه می کنم؟

ببینید تفاوت کجاست

ترجمه:

برای متولدین یکشنبه مرداد نشان دهنده درگیری ها و مشکلات داخلی است. همانطور که حافظ به چهارراه اشاره می کند، امروز ممکن است با تصمیمات مهمی روبرو شوید که نیاز به تفکر دقیق و عمیق دارد. به راهنمایی های درونی خود اعتماد کنید و راه درست را انتخاب کنید.

شهریور

شعر حافظ:

صبر و ظفر هر دو دوست قدیمی هستند

در اثر صبر نوبت به ظفر می رسد

ترجمه:

برای متولدین امروز شهریور روزی که باید به صبر و استقامت خود اعتماد کرد. به قول حافظ صبر و پیروزی دوستان قدیمی هستند و با انتظار به موفقیت میرسی. امروز فرصت هایی برای حرکت رو به جلو و رسیدن به اهدافتان خواهید داشت، پس از آن ها استفاده کنید و با صبر و حوصله پیش بروید.

مهر

شعر حافظ:

هر گنج شادی که خدا به حافظ داد

نماز عشاء و نماز صبح از یمن اقامه شد

ترجمه:

متولد شدن مهر آنها باید ارزش نماز امروز را درک کنند. همانطور که حافظ در مورد برکات نماز اشاره کرد، امروز روزی است که باید به نماز و ارتباط با خدا توجه ویژه داشت. این رابطه می تواند انرژی و آرامش بیشتری به شما بدهد و مسیر موفقیت را برای شما هموارتر کند.

آبان

شعر حافظ:

گفتم برات متاسفم، گفت باید ناراحت باشی

گفتم بگذار خرس من باشد، گفت اگر آمد

ترجمه:

برای متولدین امروز آبان روزی است که امید و عشق به زندگی شما باز می گردد. در حالی که حافظ اشاره می کند که غم و امید به آینده تمام شده است، شما نیز با امید و عشق به آینده نگاه کنید و مطمئن باشید که روزهای بهتری خواهد آمد. از عشق و شفقت به عنوان نیروی محرکه خود استفاده کنید.

آذر

شعر حافظ:

کمان با ابروی طنزش کمان

برای جانم فریاد زد

ترجمه:

افراد متولد شده آذر آنها ممکن است امروز با وسوسه ها و مشکلات عاشقانه روبرو شوند. همانطور که حافظ از جذابیت یک عاشق صحبت کرد، امروز نیز باید با دقت و احتیاط به مشکلات عاطفی خود رسیدگی کنید. از تصمیمات عجولانه خودداری کنید و با احتیاط پیش بروید.

دی

شعر حافظ:

پرده صورتم خاک تنم می شود

آیا می توانم حجاب را از این صورت بردارم؟

ترجمه:

برای متولدین یکشنبه دی روزی است که باید به ذات درونی خود توجه کنند. در حالی که حافظ از حجاب چهره جان صحبت می کند، شما نیز باید با دقت به درون خود نگاه کنید و از پوسته های بیرونی فراتر بروید. از طریق خودشناسی و تفکر به سمت رشد و تعالی حرکت کنید.

بهمن

شعر حافظ:

واعظان قابیل در محراب و منبر اجرا می کنند

وقتی تنها می روند کار دیگری می کنند

ترجمه:

برای متولدین امروز بهمن روزی است که باید به صداقت و درستکاری توجه کنند. همانطور که حافظ به تناقضات ظاهری اشاره می کند، شما نیز باید با صداقت به مشکلات روزمره خود رسیدگی کنید و از دوراهی بپرهیزید. با شفافیت و صداقت پیش بروید و به اصول اخلاقی خود پایبند باشید.

اسفند

شعر حافظ:

فرشته ها را دیدم که در بار را می زدند

گل آدم بزرگ شد و به شیشه خورد

ترجمه:

برای متولدین یکشنبه اسفند روزی پر از الهام و خلاقیت خواهد بود. در حالی که حافظ به نقش فرشتگان در خلقت انسان توجه می کند، باید از الهامات و خلاقیت های درونی خود نیز بهره مند شوید. با ذهنی باز پیش بروید و آماده استقبال از فرصت های جدید و بهره مندی از خلاقیت خود باشید.

راه حل

فال حافظ یکشنبه سی و یکم با شعر و نظر تیر ممکن است راهنمایی های عاشقانه و الهی برای شما وجود داشته باشد. با در نظر گرفتن پیام های موجود در اشعار حافظ می توانید از فرصت ها و انرژی های مثبت این روز نهایت استفاده را ببرید و به هدایت های الهی نزدیک شوید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا